Η Eurobank κατέκτησε την πρώτη (1η) θέση στον τομέα παροχής υπηρεσιών «Payments & Cash Management (PCM) στην Ελλάδα για το 2021», για εταιρικούς και ναυτιλιακούς πελάτες, στην Ελλάδα, σύμφωνα με το έγκριτο διεθνές περιοδικό «Euromoney», που απέδωσε στην τράπεζα δύο σημαντικές διακρίσεις «Market Leader» για πέμπτη (5η) συνεχή χρονιά και «Best Service» για ένατη (9η) φορά.
Οι διακρίσεις, στο πλαίσιο της ετήσιας έρευνας Euromoney, η οποία διεξάγεται μέσω ερωτηματολογίου που απεστάλη σε περισσότερους από 27.000 εκπροσώπους εταιρειών, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, είναι μια σημαντική αναγνώριση της δέσμευσης της Eurobank να παρέχει πρωτοποριακές ψηφιακές υπηρεσίες που απλοποιούν τις καθημερινές συναλλακτικές ανάγκες των επιχειρήσεων.
Στην έρευνα συμμετείχαν ελληνικές αλλά και πολυεθνικές εταιρείες, με στόχο την αξιολόγηση των παρεχόμενων υπηρεσιών αναφορικά με την αποτελεσματικότερη διαχείριση ταμειακών ροών, απαντώντας σε θέματα σχετικά, μεταξύ άλλων, με την πληρότητα και το επίπεδο των προσφερόμενων υπηρεσιών, της εξυπηρέτησης των πελατών, αλλά και των ψηφιακών υπηρεσιών.
Οι νέες διακρίσεις για την τράπεζα, μέσω της έρευνας Cash Management Survey του Euromoney, μιας από τις πλέον αξιόλογες και έγκυρες διεθνείς εκδόσεις στον τραπεζικό χώρο, αποτελούν για τη Eurobank μια επιβεβαίωση της στρατηγικής και της ορθότητας του μοντέλου λειτουργίας της, με τις ανάγκες των πελατών σταθερά στο επίκεντρο και αδιαπραγμάτευτο στόχο την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή τους.