Σε ράλι επιδόθηκε η μετοχή της Prada καταγράφοντας άνοδο της τάξης του 14% μετά την ανακοίνωση της ιταλικής κατασκευάστριας πολυτελών ειδών ότι φέτος θα επιστρέψει σε κερδοφορία παρά την πτώση πωλήσεων που καταγράφηκε το β’ εξάμηνο του 2017.
Σημειώνεται πως ο μεγαλύτερος οίκος μόδας της Ιταλίας βάσει εσόδων, βρίσκεται σε πτωτική τροχιά από το 2014 παρότι οι ανταγωνιστές της, όπως οι Kering και LVMH, έχουν αυξήσει τις πωλήσεις τους το τελευταίο διάστημα. Ο οίκος έχει δεχτεί έντονη κριτική ότι αργεί να ανταποκριθεί στις νέες τάσεις.
Υπενθυμίζεται ότι τα κέρδη της Prada σημείωσαν βουτιά 7,3% στα 588 εκατ. ευρώ το 2017.
Τα νέα προϊόντα, που αποτελούν το 60% του συνόλου των προϊόντων που διαθέτει η εταιρεία, σε συνδυασμό με την ισχυρή ζήτηση από Κινέζους καταναλωτές, βοήθησαν στο να εξέλθει η εταιρεία από την “γκρίζα ζώνη”.
Σύμφωνα με τον CFO της Prada, Alessandra Cozzani, οι πωλήσεις της εταιρείας σημείωσαν διψήφιο ποσοστό αύξησης στην Κίνα τον πρώτο μήνα του 2018.