Την Ελλάδα και συγκεκριμένα το Κέντρο Διανομής της Coca-Cola Τρία Έψιλον στη Θεσσαλονίκη, επέλεξε ο όμιλος Coca-Cola HBC ανάμεσα σε 28 χώρες για την πρώτη εφαρμογή της πρωτοποριακής τεχνολογίας «Vision Picking» στη διαχείριση αποθήκης.

Πρόκειται για μια τεχνολογία η οποία εφαρμόζεται για πρώτη φορά στον κλάδο των FMCG σε παγκόσμια κλίμακα και επιτρέπει στην εταιρεία να δημιουργεί χιλιάδες παραγγελίες μικτών παλετών με μεγαλύτερη ταχύτητα, ευκολία και ακρίβεια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ήδη, στους δύο μήνες που εφαρμόζεται η νέα τεχνολογία, έχει καταγραφεί αύξηση της παραγωγικότητας, της ταχύτητας και της ακρίβειας. Ειδικότερα, καταγράφεται αύξηση της παραγωγικότητας κατά 10% και της ταχύτητας στη συλλογή των παλετών κατά 8%, ενώ η ακρίβεια πλέον φτάνει το 99,9%.

Όπως ανέφερε σήμερα ο Κωνσταντίνος Ηλιόπουλος, Group Warehouse & ICSC Product Manager CCHBC, μιλώντας σε δημοσιογράφους στο πλαίσιο παρουσίασης της νέας τεχνολογίας, «με αφετηρία την Ελλάδα και το κέντρο διανομής Βορείου Ελλάδος της Θεσσαλονίκης, ο όμιλος μας θα προχωρήσει σε χρήση της τεχνολογίας augmented reality για τη διαχείριση αποθήκης και στις 28 χώρες που δραστηριοποιείται».

Συγκεκριμένα, μέσα στο 2019, η τεχνολογία «Vision Picking» θα εφαρμοστεί στο Σχηματάρι Mega-Plant καθώς επίσης και σε μονάδες του ομίλου Coca-Cola HBC στην Ουγγαρία, την Ρουμανία, την Βουλγαρία και την Σερβία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το ύψος της αρχικής επένδυσης για την ανάπτυξη του software ανήλθε στα 200.000 ευρώ, ενώ προγραμματίζονται και νέες επενδύσεις στον τομέα του hardware.

«Το Vision Picking ενισχύει την τεχνογνωσία των ανθρώπων μας και μας επιτρέπει να δημιουργούμε χιλιάδες παραγγελίες μικτών παλετών με μεγαλύτερη ταχύτητα, ευκολία και ακρίβεια. Η εξυπηρέτηση των πελατών μας γίνεται ακόμα πιο αποτελεσματική, αλλάζοντας για πάντα τον τρόπο διαχείρισης της παραγγελίας στον κλάδο καταναλωτικών αγαθών», ανέφερε η Σουζάνα Ραρή, διευθύντρια Εφοδιαστικής Αλυσίδας της Coca-Cola Τρία Έψιλον.

Το Vision Picking λειτουργεί με τη χρήση ειδικών «έξυπνων» γυαλιών, που παρέχουν όλη την πληροφορία που χρειάζεται ο εργαζόμενος χειριστής για να ολοκληρώσει καθημερινές εργασίες (π.χ. θέση ραφιού, προϊόν, ποσότητα, επιλογή προϊόντος).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο χρήστης βλέπει σε μία οθόνη 7” τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει για να ολοκληρώσει την παραγγελία. Στη συνέχεια επιβεβαιώνει με φωνητική εντολή την ενέργεια που θέλει να πραγματοποιήσει. Η χρήση της τεχνολογίας Vision Picking κάνει ακόμα πιο αποτελεσματική την εξυπηρέτηση των πελατών μειώνοντας τις κινήσεις που πραγματοποιούνται από την παραγωγή, στο ράφι, και στα χέρια του καταναλωτή.

Το Κέντρο Διανομής Βορείου Ελλάδος στη Θεσσαλονίκη, είναι ένα από τα μεγαλύτερα στην περιοχή. Απασχολεί συνολικά 200 εργαζόμενους και εξυπηρετεί καθημερινά 963 πελάτες. Διαθέτει 14.020 τ.μ. στεγασμένο χώρο αποθήκης με χωρητικότητα 8.733 παλέτες.

Από το συγκεκριμένο κέντρο διακινούνται ετησίως 7,5 εκατ. κιβώτια, εξυπηρετώντας συνολικά 67.600 παραγγελίες, ενώ περισσότερο από το 55% των παραγγελιών, αφορά μικτές παλέτες.

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον διαθέτει τη μεγαλύτερη εφοδιαστική αλυσίδα στην Ελλάδα διακινώντας 65.000.000 κιβώτια, σε 4.000 σημεία σε όλη τη χώρα, από 4 εργοστάσια και 6 διανεμητικά κέντρα.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης