Ολοκληρώθηκε η ελληνική συμμετοχή στη φθινοπωρινή collection της Διεθνούς Έκθεσης Ένδυσης, Αξεσουάρ και Εσωρούχων CPM 2018, η οποία πραγματοποιήθηκε από τις 4 έως τις 7 Σεπτεμβρίου στον εκθεσιακό χώρο Expo Centre Fairgrounds, στη Μόσχα.

Οι ελληνικές επιχειρήσεις έδωσαν το παρόν και στη φθινοπωρινή collection, σε συνέχεια της αντίστοιχης ανοιξιάτικης, της ίδιας έκθεσης την άνοιξη του 2018, οι οποίες διοργανώθηκαν από τον Οργανισμό Enterprise Greece στο πλαίσιο του ετήσιου προγράμματος δράσης του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Την ελληνική συμμετοχή απάρτιζαν δώδεκα κορυφαίες ελληνικές επιχειρήσεις από τον κλάδο της ένδυσης, των εσωρούχων και των αξεσουάρ, οι οποίες είχαν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν σημαντικές επαφές με εμπορικούς επισκέπτες από όλο σχεδόν τον κόσμο και επιδίωξαν τη σύναψη επιχειρηματικών συνεργασιών. Nα σημειώσουμε ότι και οι εταιρίες που συμμετείχαν για πρώτη φορά στην έκθεση υπέγραψαν συμφωνίες συνεργασίας με αντιπροσώπους και Show Rooms με αποτέλεσμα τη διείσδυσή τους στη ρωσική αγορά.

Η διοργάνωση της φθινοπωρινής CPM υπήρξε ιδιαιτέρως επιτυχημένη, καθώς συμμετείχαν 34 χώρες με εθνικές συμμετοχές, με κυριότερες αυτή της Γαλλίας, της Γερμανίας, της Ιταλίας, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Ισπανίας, των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής, και της Αυστραλίας. Συνολικά οργανώθηκαν περισσότερες από 1.600 collection, ενώ την έκθεση επισκέφθηκαν περισσότεροι από 22.000 εμπορικοί επισκέπτες.

Τις ελληνικές επιχειρήσεις επισκέφθηκε ο πρέσβης, Ανδρέας Φρυγανάς, συνοδευόμενος από τον επικεφαλής του γραφείου Εμπορικών και Οικονομικών Υποθέσεων στη Μόσχα, Αθανάσιο Καραπέτσα, οι οποίοι συνομίλησαν με τους Έλληνες εκθέτες με σκοπό την τόνωση της εξαγωγικής τους δραστηριότητας προς τη Ρωσία, καθώς και για θέματα που αφορούν στις δυσκολίες στη μεταφορά των προϊόντων τους στη συγκεκριμένη χώρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης