Η Burberry Group ανακοίνωσε σημαντική μείωση των προ φόρων κερδών για το α΄ εξαμηνο της χρήσης 2021, επισημαίνοντας ότι οι συγκρίσιμες πωλήσεις λιανικής βελτιώθηκαν στο β΄ τρίμηνο, κυρίως χάρη στις ισχυρές επιδόσεις στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού.

Ο βρετανικός όμιλος πολυτελών ειδών ανακοίνωσε προ φόρων κέρδη στο εξάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου, ύψους 73 εκατ. στερλίνων, σε σχέση με τα 193 εκατ. στερλίνες πριν από έναν χρόνο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η εισηγμένη στο χρηματιστήριο του Λονδίνου ανακοίνωσε ότι τα έσοδα μειώθηκαν στα 777,7 εκατ. στερλίνες από τις 1,28 δισ. στερλίνες πριν από έναν χρόνο.

Η Burberry αναμενόταν να εμφανίσει έσοδα για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου, ύψους 849 εκατ. στερλίνες.

Οι συγκρίσιμες πωλήσεις λιανικής μειώθηκαν 25% στο α΄ εξάμηνο, ενώ είχαν υποχωρήσει 6% στο β΄ τρίμηνο της περιόδου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πρόκειται για σημαντική βελτίωση σε σχέση με την πτώση 45% που σημειώθηκε στο α΄ τρίμηνο της χρήσης.

Οι συγκρίσιμες πωλήσεις λιανικής αναμενόταν να σημειώσουν πτώση 29% σε ετήσια βάση.

Για το β΄ τρίμηνο της χρήσης 2021 αναμενόταν πτώση 12%, σε σχέση με την αύξηση 5% στο β΄ τρίμηνο της χρήσης 2020.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης