Η Boeing Co ανακοίνωσε ετήσιες ζημιές 636 εκατ. δολαρίων για το 2019, καθώς το συσσωρευμένο κόστος από την κρίση με τα 737 ΜΑΧ οδήγησε την εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών να βιώσει τις χειρότερες οικονομικές της επιδόσεις σε δύο δεκαετίες.

Η αμερικανική εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει σε μια ακόμη περικοπή της παραγωγής του 787 Dreamliner και εμφάνισε περισσότερες χρεώσεις στο στρατιωτικό της πρόγραμμα και σε αυτό των διαστημικών ταξί, για να υπογραμμίσει τις ευρύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζει από τον διευθύνοντα σύμβουλο, David Calhoun, και την ομάδα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Boeing ανέλαβε περαιτέρω χρεώσεις 9,2 δισ. δολαρίων για την κάλυψη πιθανών αποζημιώσεων σε πελάτες του ΜΑΧ, καθώς και εξαιτίας των υψηλότερων δαπανών από τη μείωση και στη συνέχεια την αναστολή της παραγωγής των εν λόγω αεροσκαφών.

Ο διευθύνων σύμβουλος δήλωσε την προηγούμενη εβδομάδα πως ήταν σίγουρος ότι το ΜΑΧ θα μπει ξανά σε λειτουργία, αλλά η μεγαλύτερη κρίση στην 103 ετών ιστορία της εταιρείας έχει εκτροχιάσει την προϊοντική στρατηγική της και ασκεί πιέσεις στον ισολογισμό της, ενώ χάνει μερίδιο της αγοράς από την ανταγωνιστική της Airbus.

Η μετοχή της εταιρείας ενισχύεται 1,7% στις προσυνεδριακές συναλλαγές παρά τις ζημιές που ανακοίνωσε και τα έσοδα που υποχώρησαν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για το δ΄ τρίμηνο, η Boeing εμφάνισε ζημιές 1,01 δισ. δολαρίων ή 1,79 δολαρίων ανά μετοχή από τα κέρδη των 3,42 δισ. δολαρίων ή 5,93 δολαρίων ανά μετοχή πριν από ένα χρόνο.

Εάν αφαιρεθούν τα έκτακτα, η Boeing καταγράφει ζημιές 2,33 δολαρίων ανά μετοχή έναντι των κερδών των 5,48 δολαρίων στο περασμένο έτος.

Τα έσοδα υποχώρησαν 37% στα 17,91 δισ. δολάρια έναντι εκτιμήσεων για 21,70 δισ. δολάρια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι ταμειακές ροές ήταν αρνητικές κατά 2,67 δισ. δολάρια έναντι θετικών κατά 2,45 δισ. δολάρια πριν από ένα χρόνο.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης