Η Beiersdorf, εταιρεία παρασκευής της κρέμας Nivea -μεταξύ άλλων- ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις της αυξήθηκαν υψηλότερα από τα προ πανδημίας επίπεδα, καθώς η ζήτηση για τα δερματολογικά της brands εκτινάχθηκε, οδηγώντας τη μετοχή σε άνοδο 5%.
Οι οργανικές πωλήσεις αυξήθηκαν 23,8% στο β΄ τρίμηνο και 16,2% στο εξάμηνο, με τα έσοδα να ενισχύονται στα 3,87 δισ. ευρώ, ελαφρώς υψηλότερα από τις εκτιμήσεις για 3,82 δισ. ευρώ και έναντι των 3,84 δισ. ευρώ του 2019.
Η γερμανική εταιρεία αναμένει πωλήσεις για το 2021 αυξημένες κατά υψηλό μονοψήφιο ποσοστό, έναντι προηγούμενης εκτίμησης για “θετική αύξηση πωλήσεων” το 2021.
“Αυτό το momentum θέλουμε να έχουμε προχωρώντας προς τα εμπρός”, ανέφερε ο νέος διευθύνων σύμβουλος Vincent Warnery.
Το περιθώριο των ΕΒΙΤ α΄ εξαμήνου διευρύνθηκε στο 15,3% από το 13,7%.
Για το σύνολο της χρήσης ωστόσο, αναμένει ότι το περιθώριο θα παραμείνει αμετάβλητο κοντά στα επίπεδα του 12,9% το 2020, λόγω της αύξησης των τιμών των υλικών και των επενδύσεων για τη ψηφιοποίηση και την καινοτομία.