Τα οικονομικά της αποτελέσματα για το 2020 ανακοίνωσε η Barilla Hellas. Ειδικότερα, ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε στα 88,8 εκ. ευρώ, καταγράφοντας μία άνοδο κατά 17,9%, έναντι 75,9 εκατ. ευρώ το 2019, όντας ευνοημένος από τη δυναμική της αγοράς στο πρώτο lockdown, αλλά ως συνέπεια του πλεονεκτήματος υπεροχής των ζυμαρικών MISKO και Barilla και της ταχείας ανάπτυξης των σαλτσών και των προϊόντων Wasa, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας.

Τα μεικτά κέρδη διαμορφώθηκαν στα 40,3 εκατ. ευρώ από 36,0 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος.  Παρά την αύξηση κατά 9,7% στα έξοδα διοίκησης και διάθεσης, τα κέρδη προ τόκων και φόρων (ΕΒΙΤ) διαμορφώθηκαν στα 6,7 εκατ. ευρώ από 5,1 εκατ. ευρώ το 2019.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 6,6 εκατ. από 5,1 εκατ. ευρώ την περσινή χρονιά ενώ τα κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε 4,8 εκατ. ευρώ από 3,5 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 34,9%.

Η σημαντική κερδοφορία συνεισέφερε στην ενίσχυση των ιδίων κεφαλαίων της εταιρίας τα οποία ανήλθαν σε 48,5 εκατ. ευρώ από 43,8 εκατ. ευρώ. Ο δανεισμός παρέμεινε μηδενικός ενώ παράλληλα ενδυναμώθηκε και η ρευστότητα με τα ταμειακά διαθέσιμα της εταιρίας να διαμορφώνονται σε 5,3 εκατ. ευρώ την 31/12/2020 έναντι 3,5 εκατ. ευρώ την 31/12/2019.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Υλοποιώντας την μακροπρόθεσμη στρατηγική δέσμευση για διαρκή βελτίωση και ανάπτυξη των παραγωγικών εγκαταστάσεων και των προϊόντων μας, η Barilla Hellas συνέχισε το επενδυτικό της πρόγραμμα με νέες επενδύσεις 2,1 εκατ. ευρώ το 2020 (+24% από το 2019) που χρηματοδοτήθηκαν πλήρως από ίδια κεφάλαια.

Σε ό,τι αφορά τα brands που παράγει και διαχειρίζεται η Barilla Hellas, το 2020 αποδεικνύει ότι οι ποιοτικά ανώτερες μάρκες που έχουν αποδείξει ότι είναι αξιόπιστες και διακριτής αξίας βγαίνουν κερδισμένες στην εμπιστοσύνη των καταναλωτών παρά την αβεβαιότητα που έφερε στην καθημερινότητα των ανθρώπων η πανδημία.

Η MISKO, η αγαπημένη μάρκα ζυμαρικών στην Ελλάδα, με ανανεωμένη και σύγχρονη εικόνα επιβεβαίωσε τη θέση της αλλά και ενίσχυσε την ανάπτυξή της, ενώ παράλληλα, η μάρκα Barilla, κατάφερε να εδραιώσει ακόμα περισσότερο την ισχυρή premium θέση της στην ελληνική αγορά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ίδια φιλοσοφία χαρακτήρισε το σύνολο των επιλογών που προσφέρει η Barilla Hellas στους καταναλωτές και διευρύνθηκε με  επιπρόσθετες ποικιλίες που αντικατοπτρίζουν τη δέσμευση του Ομίλου Barilla για ανάπτυξη προϊόντων με υγιεινά, φυσικά συστατικά, με απόλυτο σεβασμό στο περιβάλλον και την ορθή χρήση των φυσικών πόρων

Η σειρά MISKO Ολικής Άλεσης εμπλουτίστηκε με παστίτσιο και ριγκατόνι, νέες επιλογές συμπλήρωσαν τη σειρά των Barilla Legumes με σπαγγέτι από 100% αλεύρι Κόκκινων Φακών, ενώ τα Barilla Linguine ολικής άλεσης ήρθαν για να καλύψουν την ανάγκη όσων ακολουθούν μια πιο ισορροπημένη διατροφή.

Οι σάλτσες Barilla και ειδικά το Pesto συνέχισαν να αναπτύσσονται προσφέροντας στους καταναλωτές φυσικές, νόστιμες και εύχρηστες λύσεις για να συνοδεύσουν τα γεύματά τους.

Τα προϊόντα Wasa εξακολούθησαν τη δυναμική διείσδυσή τους στην αγορά με τα νέα Wasa Thin Crisps και τα Wasa Gluten Free. Παράλληλα, τα GranCreale παρουσίασαν μια νέα επιλογή με τραγανά όσπρια & σοκολάτα, πάντα πλούσια σε φυτικές ίνες χωρίς φοινικέλαιο.

Σε απόλυτη αρμονία με την αποστολή «Καλό για σένα, καλό για τον πλανήτη», η Barilla Hellas συνέχισε συνεισφέρει στην πορεία αειφορίας του Ομίλου Barilla διεθνώς.

Ως προς την προστασία του περιβάλλοντος, η Barilla Hellas κάνοντας πράξη την δέσμευσή της, από το 2020 προσφέρει όλα της τα προϊόντα σε συσκευασίες σχεδιασμένες να είναι 100% ανακυκλώσιμες.  Αλλά και σε οτι αφορά το αποτύπωμα των εγκαταστάσεων της εταιρείας, το 2020, η κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας μειώθηκε κατά 11%, οι εκπομπές CO2 μειώθηκαν κατά 3,6% επιπλέον του 15% που είχε καταγραφεί από το 2016, η κατανάλωση νερού μειώθηκε κατά 1.8% επιπλέον του 5% που είχε καταγραφεί από το 2016,  ενώ η ανακύκλωση των γενικών απορριμμάτων της εγκατάστασης αυξήθηκε κατά 1% αγγίζοντας το 96%.

Παράλληλα, σύγχρονες, βιώσιμες γεωργικές πρακτικές προωθήθηκαν και το 2020 μέσω του Προγράμματος Ελληνικού Σίτου MISKO. Οι Έλληνες αγρότες αξιοποίησαν τη δυνατότητα να εκπαιδευτούν σε πρωτοποριακά εργαλεία που τους επιτρέπουν να αυξήσουν την παραγωγικότητα εξασφαλίζοντας παράλληλα χαμηλές περιβαλλοντικές επιπτώσεις.

Ο Cristiano Alocci, Πρόεδρος της περιοχής της Διευρυμένης Ανατολικής Ευρώπης (συμπεριλαμβανομένης της Ρωσίας) του Ομίλου Barilla και CEO της Barilla Hellas, σχολίασε:

«Το 2020 για μας είναι μια χρονιά ιδιαίτερης σημασίας. Όχι μόνο για τις εταιρικές μας επιδόσεις αλλά κυρίως για τον τρόπο που λειτουργήσαμε ως ομάδα απέναντι στις προκλήσεις και τις ανατροπές που έφερε στις ζωές όλων μας η πανδημία. Με πρώτη προτεραιότητα την ασφάλεια των εργαζομένων μας, δώσαμε τον καλύτερό μας εαυτό για να επιτύχουμε την απρόσκοπτη λειτουργία της παραγωγής μας. Παράλληλα, σε στενή συνεργασία με τους συνεργάτες μας  διασφαλίσαμε την τροφοδοσία της αγοράς και τη διαθεσιμότητα των προϊόντων μας στους καταναλωτές σε συνθήκες πολύ απαιτητικές.

»Αλλά πάνω απ’ όλα, αναλάβαμε την ευθύνη που μας αναλογεί και σταθήκαμε αρωγοί στην κοινωνία και τις ανάγκες της, τόσο σε τοπικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο στήριξης του Εθνικού Συστήματος Υγείας. Κοιτάζοντας το μέλλον με αισιοδοξία και αυτοπεποίθηση, σύμφωνα με τον μακροπρόθεσμο σκοπό της εταιρείας μας, θα συνεχίσουμε με πάθος και αφοσίωση να αναπτύσσουμε ποιοτικά και καινοτόμα προϊόντα, παραμένοντας προσηλωμένοι στην προώθηση ενός πιο υγιεινού τρόπου ζωής και ενός βιώσιμου περιβάλλοντος για τις μελλοντικές γενιές».

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης