Άλμα 30% καταγράφει η μετοχή της Bang & Olufsen καθώς η δανέζικη εταιρεία πολυτελών τηλεοράσεων και ηχοσυστημάτων, τόνισε ότι η υψηλότερη ζήτηση για προϊόντα οικιακής ψυχαγωγίας έχει αυξήσει τις πωλήσεις υψηλότερα των προσδοκιών στη διάρκεια της πανδημίας.

Η B&O, ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις στη χρήση που ξεκίνησε την 1η Ιουνίου, είχε αυξηθεί 10% στα 1,16 δισ. Κορόνες Δανίας (190 εκατ. δολάρια).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι καλύτερες των αναμενόμενων πωλήσεις αποδίδονται στην «ισχυρή εκτελεστική στρατηγική, στις επτά επιτυχημένες παρουσιάσεις αποτελεσμάτων, και στην υψηλότερη καταναλωτική ζήτηση για προϊόντα οικιακής ψυχαγωγίας», ανέφερε η εταιρεία.

Η B&O είχε ανακοινώσει τις χαμηλότερες ετήσιες πωλήσεις σε 27 χρόνια τον Ιούλιο, και αντιμετώπισε δυσκολίες με την μείωση της ζήτησης πριν από το ξέσπασμα της πανδημίας.

Η εταιρεία έχει επωφεληθεί από την ανανεωμένη στρατηγική που στόχο έχει να ενισχύσει την διαδικτυακή της παρουσία και τις ψηφιακές πωλήσεις με focus στις βασικές ευρωπαϊκές και ασιατικές αγορές, μαζί με τις μεταβαλλόμενες καταναλωτικές δαπάνες που στρέφονται προς τις οικιακές επενδύσεις στην πανδημία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η B&O αναβάθμισε τις εκτιμήσεις για το προ φόρων και τόκων κέρδη στο σύνολο της χρήσης, μεταξύ ζημιών 50 εκατ. κορόνων και κερδών 25 εκατ. κορόνων, έναντι προηγουμένων εκτιμήσεων για ζημιές 100 εκατ. κορόνων.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης