Η Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση των μετόχων της εταιρείας «Πλαίσιο» πραγματοποιήθηκε στην έδρα της εταιρείας στη Μαγούλα Αττικής, καταγράφοντας την πολυπληθέστερη προσέλευση των τελευταίων ετών.

Ο κύκλος εργασιών του Ομίλου το 2018 αυξήθηκε κατά 8% και διαμορφώθηκε στα 309 εκ. €, ενώ
τα Κέρδη Προ Φόρων Τόκων και Αποσβέσεων άγγιξαν τα 9,5 εκ. €. Η καταβολή μερίσματος θα
ανέλθει σε 0,07€ ανά μετοχή, παραμένοντας στο ίδιο επίπεδο με το μέρισμα του 2017.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η φετινή χρονιά σηματοδοτεί όχι μόνο τα πενήντα χρόνια από την ίδρυση της Πλαίσιο το 1969,
αλλά και τα είκοσι χρόνια από την εισαγωγή της στο Χρηματιστήριο Αθηνών το 1999. Σε αυτό τον
τόνο ξεκίνησε η Γενική Συνέλευση με τον κ. Γιώργο Γεράρδο, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο,
να μοιράζεται με τους μετόχους την ιστορία της Πλαίσιο.

Ο Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, κ. Κώστας Γεράρδος, αναφέρθηκε στις κινήσεις της
Πλαίσιο το 2018 και έκανε ειδική μνεία στον επαναπροσδιορισμό της ταυτότητας του
καταστήματος Πλαίσιο με το άνοιγμα των δύο νέων καταστημάτων στα Χανιά και την Αγία
Παρασκευή. Αναφορά έγινε, επίσης, στην εντυπωσιακή εικόνα που παρουσίασαν εμπορικά τόσο η
Σχολική Περίοδος, όσο και η Black Friday με αύξηση 30% και 50% από το προηγούμενο έτος
αντίστοιχα.

Τέλος, δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στην σημασία που δίνει η Πλαίσιο στην ουσιαστική
εξέλιξη των ανθρώπων της, η οποία συνοψίζεται στο γεγονός ότι οργανώθηκαν 57.000
ανθρωποώρες εκπαίδευσης και 54 άνθρωποι προήχθησαν σε διοικητικές θέσεις το 2018.
Τα σχέδια της Πλαίσιο για το 2019 περιλαμβάνουν επενδύσεις ύψους 10 εκ.€ για το έτος, επιπλέον
των 7,5 εκ. € που επενδύθηκαν το 2018.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Κωνσταντίνος Γεράρδος παρουσίασε, επίσης, τους
βασικούς πυλώνες της στρατηγικής του 2019, η οποία ήδη ξεκίνησε δυναμικά, λανσάροντας το
«Μήνα-Μήνα», τρόπο πληρωμής που δίνει τη δυνατότητα αποπληρωμής με δόσεις χωρίς κάρτα.

Η προσαρμογή του καταστήματος Πλαίσιο στο The Mall Athens στη νέα ταυτότητα καταστήματος και
η υλοποίηση της νέας τεχνολογικής πλατφόρμας στο plaisio.gr, με στόχο την αναβάθμιση του
ηλεκτρονικού καταστήματος και τη διενέργεια προσωποποιημένου ψηφιακού marketing
εντάσσονται στο ίδιο πλάνο ανάπτυξης. Ιδιαίτερη αίσθηση προκάλεσε η ανακοίνωση ότι η Πλαίσιο
θα εντάξει στην προϊοντική της γκάμα τις οικιακές ηλεκτρικές συσκευές.

Ειδική μνεία έγινε στις συνεχείς διακρίσεις και βραβεύσεις της εταιρείας με κυριότερες: την
ανάδειξη της Πλαίσιο στα «Best Workplaces 2019», τη διάκριση στην κατηγορία «Λειτουργική /
Επιχειρησιακή βελτίωση» των “Growth Awards” και την απονομή του Βραβείου «Εμβληματικής
Προσωπικότητας Χ.Α.» στον κ. Γιώργο Γεράρδο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης