Ο υπουργός Οικονομίας της Γαλλίας Μπρουνό Λε Μερ επέκρινε σήμερα τον τρόπο προώθησης προϊόντος που επελέγη πρόσφατα από την αλυσίδα σουπερμάρκετ Intermarché για την πώληση της πραλίνας φουντουκιού Nutella, από τον οποίο προκλήθηκε χάος σε κάποια σουπερμάρκετ, και κάλεσε την αλυσίδα να «μην προβεί ξανά σε αυτού του είδους την προώθηση».

«Δέχθηκα χθες τον διευθυντή της Intermarché. Του είπα ότι αυτό δεν μπορεί να ξαναγίνει, δεν μπορούμε να έχουμε τέτοιες σκηνές για τέσσερα συνεχόμενα πρωινά στη Γαλλία», δήλωσε ο υπουργός στον ραδιοσταθμό RTL και ζήτησε να μην υποτιμώνται τα επεισόδια που προκλήθηκαν.
Στην ερώτηση αν ο τρόπος αυτός προώθησης προϊόντων που προτείνει η μεγάλη αλυσίδα σουπερμάρκετ θεωρείται “υγιής”, ο υπουργός απάντησε αρνητικά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Υπάρχει μια συμφωνία που υπεγράφη από την Intermarché και τους άλλους διανομείς πρόσφατα για να μην επαναληφθεί αυτού του είδους η προώθηση προϊόντων. Οφείλουν να κρατήσουν τον λόγο τους», σημείωσε ο υπουργός, ενώ και ένα σχέδιο νόμου αναμένεται να κατατεθεί σήμερα, για να πλαισιωθεί καλύτερα η λειτουργία των αλυσίδων σουπερμάρκετ.

Η Intermarché είχε σε προσφορά από την περασμένη Πέμπτη ως το Σάββατο την Nutella και πουλούσε με έκπτωση 70% τη μεγάλη συσκευασία (950 γραμμάρια) της περίφημης πραλίνας φουντουκιού που παρασκευάζει η ιταλική εταιρεία Ferrero. Αντί για 4,50 ευρώ, η κάθε συσκευασία στοίχιζε 1,41.

Η προσφορά αυτή προκάλεσε φρενίτιδα στους καταναλωτές οι οποίοι μόνο στα χέρια που δεν πιάστηκαν σε διάφορα σουπερμάρκετ της αλυσίδας, προκειμένου να επωφεληθούν από την “εξωφρενική” προσφορά και να αγοράσουν με έκπτωση 70% την αγαπημένη τους Nutella. Βίντεο με τους πελάτες να ορμούν στα καταστήματα για να προλάβουν την προσφορά έκαναν τον γύρο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αναγκάζοντας την Intermarché να ζητήσει συγγνώμη από τους πελάτες της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η αλυσίδα αυτή συνεχίζει τώρα τις προσφορές της με άλλα προϊόντα, κάνοντας μεγάλες εκπτώσεις σε πάνες και καφέ.

Η Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού, Κατανάλωσης και Πάταξης της Απάτης (DGCCRF) ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι ξεκίνησε έρευνα σχετικά με την προώθηση αυτή προϊόντων, ενώ η Ferrero που παρασκευάζει την Nutella πήρε αποστάσεις ήδη από την περασμένη εβδομάδα, «υπενθυμίζοντας ότι αυτή η προωθητική ενέργεια αποφασίστηκε μονομερώς» από τη γαλλική εταιρεία και εξέφρασε τη λύπη της «για τις συνέπειες που δημιουργούν σύγχυση (…) στους καταναλωτές».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης