Μόλις δύο μήνες πριν από το τέλος του 2018, οι πωλήσεις Seat συνεχίζουν να σημειώνουν σημαντική αύξηση. Από τον Ιανουάριο έως τον Οκτώβριο, η εταιρεία πούλησε 449.000 αυτοκίνητα παγκοσμίως, 13,7% περισσότερα από την αντίστοιχη περίοδο του 2017 (395.100).
Η εταιρεία πέτυχε τα καλύτερα αποτελέσματα στην ιστορία της και υπερέβη το καλύτερο 10μηνο της ιστορίας της μέχρι τώρα, αυτό του 2000 (433.600 αυτοκίνητα). Τον Οκτώβριο, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 16,8% σε σχέση με πέρσι, με 33.400 πωλήσεις. Η μείωση αυτή οφείλεται στη μετάβαση στο νέο πρότυπο WLTP και τις αυξημένες πωλήσεις των προηγούμενων μηνών.
Οι παγκόσμιες πωλήσεις Seat σημειώνουν σταθερή πρόοδο χάρη στα εξαιρετικά αποτελέσματα σε πέντε μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές. Μεταξύ Ιανουαρίου – Οκτωβρίου 2018, η Γερμανία είχε 98.000 πωλήσεις (+16,6%), η Ισπανία 93.300 πωλήσεις (+15.0%), το Ηνωμένο Βασίλειο 54.700 πωλήσεις (+13.1%), η Γαλλία 26.000 πωλήσεις (+27.9%) και η Ιταλία 17.600 πωλήσεις (+15.7%).
Στην Ελλάδα οι ταξινομήσεις Οκτωβρίου επηρεάστηκαν από τη χαμηλή διαθεσιμότητα αυτοκινήτων λόγω της μετάβασης στο πρότυπο WLTP και με 125 συνολικά ταξινομήσεις η μάρκα πέτυχε μερίδιο αγοράς 1,74%.
Στο πρώτο 10μηνο της χρονιάς η Seat καταγράφει στην χώρα μας εντυπωσιακή άνοδο της τάξης του 47%, κατατασσόμενη έτσι στις πρώτες θέσεις ανάμεσα στις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες της αγοράς.
Με 2.493 συνολικές ταξινομήσεις (1.693 το 10μηνο του 2017) η μάρκα καταγράφει συνολικό μερίδιο αγοράς 2,7%.
Στις λιανικές ταξινομήσεις η αύξηση είναι ακόμα μεγαλύτερη, αφού με 1.235 ταξινομήσεις η μάρκα καταγράφει μερίδιο λιανικής 2,97% και αύξηση σε σχέση με πέρσι της τάξης του 50%.