Αύξηση στα οικονομικά μεγέθη της εταιρείας για το οικονομικό έτος 2017-2018 και ενίσχυση του επενδυτικού πλάνου για το 2018-2019 ανακοίνωσε ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Κωτσόβολος–Dixons South East Europe, Γιάννης Βασιλάκος, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου.
Αναφορικά με τα οικονομικά αποτελέσματα, ο κ. Βασιλάκος σημείωσε ότι ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ανήλθε στα 457,1 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 12,2%, τα κέρδη προ φόρων (EBIT) υπολογίζεται να διαμορφωθούν στα 15,1 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 58%, ενώ τα κέρδη προ αποσβέσεων και φόρων (EBITDA) στα 20,1 εκατ. ευρώ, αύξηση της τάξης του 40%. Σύμφωνα με τον κ. Βασιλάκο, τα ταμειακά διαθέσιμα άγγιξαν τα 51 εκατ. ευρώ, ενώ οι επενδύσεις για το συγκεκριμένο οικονομικό έτος ανήλθαν στα 10,4 εκατ. ευρώ.
Όπως είπε, «το οικονομικό έτος 2017-2018, η Κωτσόβολος συνέχισε δυναμικά το πλάνο ανάπτυξής της σε όλα τα πεδία της δραστηριοποίησής της, συμπεριλαμβανομένων των καταστημάτων, των ΙΤ (Information Technology) συστημάτων, καθώς και της ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού της.
Η Κωτσόβολος συνεχίζει να επενδύει δυναμικά στις υποδομές της, ανανεώνοντας συνεχώς το δίκτυο καταστημάτων της, αλλά και αναβαθμίζοντας τα ψηφιακά συστήματά της, για να προσφέρει μία ολοκληρωμένη αγοραστική εμπειρία στο καταναλωτικό κοινό.
Το οικονομικό έτος 2017-2018, επένδυσε όλα της τα κέρδη στη βελτίωση των ψηφιακών υποδομών, στα καταστήματα, στο ανθρώπινο δυναμικό της και την εκπαίδευσή του. Τα δύο τελευταία χρόνια, έχει αυξήσει το ανθρώπινο δυναμικό της κατά 385 άτομα, φτάνοντας περίπου τους 2.380 εργαζόμενους».
Παράλληλα, ο κ. Βασιλάκος σχολίασε και τη στάση της μητρικής, λέγοντας ότι παροτρύνει την εταιρεία να επανεπενδύει τα κέρδη.
«Παράγουμε κέρδη και τα επανεπενδύουμε» ανέφερε χαρακτηριστικά. Για το οικονομικό έτος 2018-2019, είπε ότι προγραμματίζονται πέντε ανακαινίσεις, τέσσερις μεταστεγάσεις και δύο νέα καταστήματα. Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στην αύξηση κατά 10% του ανθρώπινου δυναμικού, το 2017-2018, το οποίο, όπως διευκρίνισε, αυξάνεται συνεχώς, κυρίως, με οκτάωρη απασχόληση, «γιατί πιστεύουμε ότι αυτοί οι άνθρωποι κρατάνε την τεχνογνωσία και τη δέσμευση προς την εταιρεία και με σημαντικά υψηλότερο μισθολογικό επίπεδο από το μέσο όρο της αγοράς».
Τόνισε δε ότι, μέσα από συνεχείς έρευνες και ανάλυση δεδομένων, η Κωτσόβολος καταφέρνει να διαθέτει τα προϊόντα εκείνα που απαντούν στις ανάγκες των καταναλωτών και βελτιώνουν τη ζωή τους, ενώ, σε πολλές περιπτώσεις, αναλαμβάνει να “εκπαιδεύσει” τον Έλληνα καταναλωτή και να τον φέρει πιο κοντά με την τεχνολογία, δημιουργώντας μεγάλα δρώμενα που το κοινό μπορεί να “γευτεί” την τεχνολογία, όπως η ετήσια έκθεση τεχνολογίας “Thanks to Tech”. Παράλληλα, το ενδιαφέρον της Κωτσόβολος προς την αγορά αποκτά και κοινωνική διάσταση, καθώς οι δράσεις της προσανατολίζονται στη στήριξη ευπαθών κοινωνικών ομάδων, όπως η “Ημέρα Καλής Πράξης”, το “Δεύτερο Σπίτι” και το KODE Project, στηρίζοντας έμπρακτα τους συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη.
Μεταξύ άλλων, ο κ. Βασιλάκος δήλωσε:
«Η πορεία της εταιρείας δικαιώνει τις προσπάθειες όλης της ομάδας και θέτει τις βάσεις για την περαιτέρω ανάπτυξή της, με γνώμονα πάντα την εξυπηρέτηση του πελάτη, την ανάπτυξη των ανθρώπων μας, αλλά και τη στήριξη της ελληνικής κοινωνίας, που εδώ και 68 χρόνια μας αγαπά και μας στηρίζει. Ως ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο μας, οφείλουμε να προσφέρουμε προϊόντα, υπηρεσίες και εμπειρία, που διασφαλίζουν καλύτερες προϋποθέσεις για τη ζωή όλων των ανθρώπων. Η αναγνώριση των καταναλωτών μας δίνει τα εχέγγυα να συνεχίσουμε δυναμικότερα και στο μέλλον, κάνοντας πράξη το μότο μας “καλύτερη συσκευή, καλύτερη ζωή!«.