Στα 487,5 εκατ. ευρώ ανήλθαν τα καθαρά κέρδη της Coca-Cola HBC το 2019, σημειώνοντας αύξηση 9% σε σχέση με το 2018 οπότε είχαν διαμορφωθεί σε 447,4 εκατ. ευρώ, όπως ανακοινώθηκε σήμερα.

   Τα συγκρίσιμα καθαρά κέρδη σημείωσαν αύξηση 8,7% και διαμορφώθηκαν σε 522,2 εκατ. ευρώ έναντι 480,4 εκατ. ευρώ το 2018.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

   Τα συγκρίσιμα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν σε 758,7 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 11,5% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, με αποτέλεσμα την αύξηση του συγκρίσιμου λειτουργικού περιθωρίου κέρδους κατά 60 μονάδες βάσης, σε 10,8%

   Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση για το σύνολο του έτους παρουσίασαν αύξηση 5,5% και διαμορφώθηκαν στα 7.026,0 εκατ. ευρώ.

   Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, τα έσοδα σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση για το σύνολο του έτους παρουσίασαν αύξηση 4,4% (+3,7%, εάν εξαιρεθεί η επίδραση που είχε η εξαγορά της εταιρείας Bambi).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το δυνατό, σε επίπεδο εσόδων, τέταρτο τρίμηνο (+7,4% σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση, +6,0% εάν εξαιρεθεί η εταιρεία Bambi) αντιστάθμισε εν μέρει την επίδραση των δυσμενών καιρικών συνθηκών στο δεύτερο και τρίτο τρίμηνο.

   Όλες οι αγορές σημείωσαν αύξηση των εσόδων σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση για το σύνολο του έτους:

   – Αναπτυγμένες αγορές: αύξηση 1,3% με συνέχιση των ισχυρών επιδόσεων στην Ιταλία

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

   – Αναπτυσσόμενες αγορές: αύξηση 4,2% με επιτάχυνση του ρυθμού αύξησης του όγκου πωλήσεων για το τέταρτο τρίμηνο σε ευρεία βάση

   – Αναδυόμενες αγορές: αύξηση 7,1%. Στη Νιγηρία αύξηση του μεριδίου αγοράς και αύξηση 24% του όγκου πωλήσεων στο τέταρτο τρίμηνο

   – Η διακοπή της συνεργασίας με τη Lavazza επηρέασε αρνητικά το ρυθμό αύξησης για το σύνολο του έτους κατά 20 μονάδες βάσης.

   Οι όγκοι πωλήσεων αυξήθηκαν κατά 3,3% στο σύνολο του έτους. Επιτάχυνση του όγκου πωλήσεων σημειώθηκε σε όλες τις αγορές το τέταρτο τρίμηνο.

   Οι όγκοι πωλήσεων ανθρακούχων αναψυκτικών αυξήθηκαν κατά 3,5% σε όλες τις αγορές, με 26,7% στα προϊόντα με χαμηλή και μηδενική ζάχαρη και 7,1% στα ανθρακούχα αναψυκτικά για ενήλικες.

   Το Διοικητικό Συμβούλιο προτείνει μέρισμα ανά μετοχή ύψους 0,62 ευρώ, αυξημένο κατά 8,8% σε σχέση με το 2018.

   Ο κ. Zoran Bogdanovic, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, σχολίασε: «Το 2019 αποτέλεσε ακόμη μια χρονιά ισχυρής ανάπτυξης για τον Όμιλο, ο οποίος σημείωσε τα ιστορικά υψηλότερα επίπεδα όγκου πωλήσεων και συγκρίσιμων λειτουργικών κερδών.

Είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένος από το πώς κλείσαμε τη χρονιά, έπειτα από τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες που αντιμετωπίσαμε στο δεύτερο και το τρίτο τρίμηνο. Επιτύχαμε ανάπτυξη και στους τρεις τομείς δραστηριοποίησης όπως και στις τρεις μεγαλύτερες αγορές μας, συγκεκριμένα στη Ρωσία, την Ιταλία και τη Νιγηρία.

Η βασική για εμάς κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών συνεχίζει να αναπτύσσεται, κυρίως λόγω της δυναμικής των προϊόντων με χαμηλή και μηδενική ζάχαρη, και συνεχίζουμε να αυξάνουμε ή να διατηρούμε τα μερίδιά μας στις περισσότερες από τις αγορές μας. Αναγνωριστήκαμε ως η πιο βιώσιμη εταιρεία αναψυκτικών και ποτών της Ευρώπης από τον δείκτη βιωσιμότητας Dow Jones Sustainability Index για έκτη φορά μέσα σε επτά χρόνια.

Ξεκινάμε το 2020 με σημαντική δυναμική και συναρπαστικά πλάνα που περιλαμβάνουν την κυκλοφορία του Costa Coffee σε τουλάχιστον 10 από τις αγορές μας. Είμαστε πεπεισμένοι ότι βρισκόμαστε σε καλό δρόμο, για να εκπληρώσουμε τις δεσμεύσεις μας για το 2020 και να επιτύχουμε περαιτέρω σταθερή πρόοδο ενόψει των στόχων μας για το 2025».

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης