Άμεση ήταν η ανταπόκριση της ACS στην καταγγελία που έγινε νωρίτερα σήμερα στο zougla.gr περιγράφοντας την περιπέτεια του στην προσπάθεια να παραλάβει ένα δέμα.

Ο αναγνώστης χάθηκε όχι στη μετάφραση, αλλά στην ιδιότυπη γραφειοκρατεία υπαλλήλων της εταιρείας με αποτέλεσμα να πηγαινοέρχεται στο κατάστημα, δέμα να μην παραλαμβάνει, οι διανομείς να το πηγαινοφέρνουν στην διεύθυνση που είχε δηλώθει και ο πωλητής να μην μπορεί να ολοκληρώσει την συναλλαγή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο ιδιοκτήτης της ACS Μανώλης Τσαγκιώτης ανέλαβε τελικά να βρει τον μίτο της Αριάδνης και να δώσει τέλος στην μικρή περιπέτεια του αναγνώστη του zougla.gr.

Το δέμα και ο πααραλήπτης επιτέλους… συνταντήθηκαν, αφού ο κ. Τσαγκιώτης έκανε την καθοριστική παρέμβαση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης