Η βρετανική αεροπορική εταιρεία EasyJet ανακοίνωσε σήμερα Τρίτη ότι έπεσε θύμα κυβερνοεπίθεσης από χάκερ που απέκτησαν πρόσβαση στις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) και στα ταξιδιωτικά στοιχεία περίπου 9 εκατ. πελατών, καθώς και στα στοιχεία των πιστωτικών καρτών περισσότερων από 2.000 πελατών, σε μία «ιδιαίτερα προηγμένη επίθεση».

Η εταιρεία, της οποίας οι περισσότερες πτήσεις έχουν ανασταλεί εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού, δήλωσε πως δεν φαίνεται να υπήρξε αξιοποίηση των προσωπικών πληροφοριών για δόλιους σκοπούς.

«Δεν υπάρχουν στοιχεία ότι έγινε κακή χρήση προσωπικών πληροφοριών οποιασδήποτε φύσης, ωστόσο…επικοινωνούμε με τους σχεδόν εννέα εκατομμύρια πελάτες μας στις ταξιδιωτικές πληροφορίες των οποίων οι χάκερ είχαν πρόσβαση , ώστε να τους συμβουλεύσουμε να λάβουν μέτρα προστασίας για να μειωθεί ο κίνδυνος υποκλοπής», τόνισε η εταιρεία.

«Αντιμετωπίζουμε τα ζητήματα ασφάλειας πολύ σοβαρά και συνεχίζουμε να επενδύουμε στην περαιτέρω ενίσχυση της ασφάλειάς μας» είπε η εταιρεία.

Επίσης η EasyJet ανέφερε πως δεν έχουν υπονομευθεί στοιχεία διαβατηρίων και ζήτησε συγγνώμη από τους πελάτες, ενώ διαβεβαίωσε πως οι online δίοδοι που χρησιμοποιήθηκαν για την επίθεση και την υποκλοπή στοιχείων έχουν πλέον κλείσει για να αποτραπούν περαιτέρω επιθέσεις.

Επιπλέον πρόσθεσε ότι έχει επιστρατεύσει κορυφαίους ειδικούς για να ερευνήσουν το ζήτημα, ενώ έχει ενημερώσει το Γραφείο του Επιτρόπου Πληροφοριών και το Εθνικό Κέντρο Κυβερνοασφάλειας.

Οι χάκερ έχουν ενισχύσει τις προσπάθειές τους στοχοποίησης μεγάλων εταιρειών και των στοιχείων πελατών της που διατηρεί η εταιρεία.

Η British Airways έπεσε θύμα το 2018 υποκλοπής των στοιχείων πιστωτικών καρτών εκατοντάδων χιλιάδων πελατών της, ενώ και η Cathay Pacific επλήγη.

 

.