Ταχείες εξελίξεις στα μέτωπα του Αστέρα Βουλιαγμένης, του Ελληνικού, του ΔΕΣΦΑ, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της πρώην Rosco, επιδιώκει το ΤΑΙΠΕΔ, καθώς εντός των πρώτων μηνών του 2016 ή και νωρίτερα εκτιμάται ότι θα έχουν δρομολογηθεί σημαντικά βήματα σε όλα τα επίπεδα.
Αναλυτικότερα, μέσα στις επόμενες ημέρες αναμένεται να ανακοινωθεί η τελική συμφωνία για τον Αστέρα της Βουλιαγμένης, ώστε αμέσως μετά να υποβληθεί το νέο σχέδιο για την αξιοποίησή του.
Για το Ελληνικό
Σχετικά με το Ελληνικό, ο κ.Πιτσιόρλας, πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ, διατύπωσε την εκτίμηση ότι εντός των πρώτων μηνών του 2016 θα ολοκληρωθεί η διαδικασία τελικής διαπραγμάτευσης και συνεννόησης με τους επενδυτές για βελτιώσεις πάνω στο σχέδιο, ώστε να μπορέσει η επένδυση να μπει σε φάση αδειοδότησης και να ξεκινήσει η υλοποίησή της. Στη διαπραγμάτευση σημαντικό ρόλο θα παίξουν οι δήμοι και η περιφέρεια.
Για τον ΔΕΣΦΑ
Σε σχέση με την εταιρεία ΔΕΣΦΑ (Διαχειριστής Εθνικού Συστήματος Φυσικού Αερίου), ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ υπενθύμισε ότι αυτή έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον δύο μεγάλων σχημάτων, ενός ιταλικού με μια μεγάλη εταιρεία, τη Snam και ενός βελγικού-ισπανικού (στο οποίο συμμετέχει η Flaxis), που ενδιαφέρονται να συνεργαστούν με την αζέρικη Socar.
Για ΤΡΑΙΝΟΣΕ και EEΣΣΤΥ (Rosco)
O Φεβρουάριος φαίνεται ότι είναι ο μήνας- “κλειδί” και για την υπόθεση των ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ (Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού Α.Ε.).
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο κ.Πιτσιόρλας και στο Νέο Ταμείο, στο οποίο θα υπαχθεί το ΤΑΙΠΕΔ, μαζί με το ΤΧΣ, τις ΔΕΚΟ και τα ακίνητα του δημοσίου.
Όπως είπε, το νέο ταμείο θα συγκροτηθεί και θα αρχίσει να λειτουργεί εντός των πρώτων μηνών του 2016.
Σε σχέση, τέλος, με την Εγνατία Οδό, επισήμανε ότι δεν ήταν στο πρόγραμμα των άμεσων αποκρατικοποιήσεων, αλλά στο ευρύτερο του ΤΑΙΠΕΔ. «Είναι από τα θέματα που θα ακολουθήσουν το πρώτο κύμα. Μιλάμε για την παραχώρηση του δρόμου και όχι της εταιρείας», διευκρίνισε.