Επιμένουν στα ακριβά εισιτήρια των καραβιών της ακτοπλοΐας οι εφοπλιστές, με αποτέλεσμα να αποβεί άκαρπη η συνάντηση με τον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας, Γ. Βουλγαράκη.

Με κύριο επιχείρημα το κόστος λειτουργίας, που αυξάνεται λόγω του πετρελαίου, αλλά και τις επιβαρύνσεις προς τρίτους, που επιβαρύνουν τα ναύλα οι ακτοπλόοι αποκλείουν κάθε ενδεχόμενο μείωσης των εισιτηρίων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μάλιστα, οι περισσότερες εταιρείες προγραμματίζουν περικοπές στα δρομολόγια, πολλαπλασιάζοντας το πρόβλημα σύνδεσης αλλά και τουριστικής επέκτασης των νησιών του Αιγαίου.

Σε περικοπές και αλλαγές δρομολογίων έχουν ήδη προχωρήσει αυτή την περίοδο η ΝΕΛ, η Ηellenic Seaways, η Κallisti Ferries, που μόλις πρόσφατα παρέλαβε το νέο συμβατικό πλοίο της από τη μετασκευή, αλλά και άλλες εταιρείες του κλάδου.

Οι περισσότερες εταιρείες έχουν ήδη αναδιοργανώσει τα δρομολόγια των πλοίων τους, ενώ έχουν περικόψει πολλά από αυτά, μεταφέροντας τις κρατήσεις σε συγκεκριμένες ημέρες όπου, εξαιτίας της συγκέντρωσης, προκύπτουν οι απαραίτητες πληρότητες που καλύπτουν τα κόστη του ταξιδιού.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιπλέον, πολλές εταιρείες αναζητούν «νομιμοφανείς» τρόπους για να διακόψουν τα δρομολόγιά τους μετά τον Σεπτέμβριο, καθώς η επιβατική κίνηση υποχωρεί αισθητά.

Ο νέος πρόεδρος των ακτοπλοϊκών επιχειρήσεων (ΕΕΑ) κ. Βεντούρης επιμένει ότι η κατάργηση των κρατήσεων υπέρ τρίτων, που αυξάνουν σχεδόν κατά 33% την τελική τιμή του εισιτηρίου, θα μειώσει δραστικά το κόστος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης