Την θλιβερή εικόνα μιας Αθήνας που δεν ετοιμάζεται να γιορτάσει τα Χριστούγεννα όπως όλες οι υπόλοιπες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, παρουσιάζει το περιοδικό Economist σε δημοσίευμά του για την κρίση στην Ελλάδα.

Η κατανάλωση έχει πέσει κατά πέντε μονάδες από το 2008 και η μιζέρια που καλύπτει το ερημωμένο κέντρο της πόλης έρχεται σε συνδυασμό με τις καθημερινές διαδηλώσεις που συχνά μπλοκάρουν την κυκλοφορία τους δρόμους και «νεκρώνουν» τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Οι καταστηματάρχες δεν περιμένουν τίποτα τα Χριστούγεννα. Η ταχύτερη αναπτυσσομένη αλυσίδα στην Ελλάδα είναι το ενοικιάζεται» λέει ένας ανθοπώλης στο Κολωνάκι στον δημοσιογράφου του περιοδικού.

Κατά το δημοσίευμα, τα μεγάλα εμπορικά κέντρα τα πάνε πολύ καλύτερα από ότι τα μικρά καταστήματα, ενώ μεγαλύτερες πωλήσεις παρατηρούνται στα παιδικά είδη ρουχισμού.

Μάλιστα, γίνεται λόγος για την τάση των Ελλήνων καταναλωτών να στρέφονται όλο και περισσότερο στα ελληνικά προϊόντα, κάτι που κάνει τα σούπερ μάρκετ να αναθεωρήσουν τα δεδομένα τους, προκειμένου να επιβιώσουν, αφού οι συνήθειες των Ελλήνων είναι πιθανό να παγιωθούν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Σοφία Χρονοπούλου

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης