Εξηγεί ότι η δυναμική ανάπτυξη της Fix Hellas στηρίχθηκε στην προσπάθεια να ικανοποιηθούν οι ανάγκες της αγοράς και των καταναλωτών αλλά και στην υλοποίηση των απαραίτητων υποδομών. Ως αποτέλεσμα, μέσα σε τέσσερα μόλις χρόνια η μπύρα κατάφερε να αναδειχθεί ως το πρώτο ελληνικό σήμα μπύρας και ως το 3ο brand σε πωλήσεις στην εγχώρια αγορά.
– Κύριε Χήτο, εξηγείστε μας που αποδίδετε το «success story» της μπύρας Fix που μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα κατάφερε να κατακτήσει την ελληνική αγορά;
Βασικό στοιχείο της FIX, που την καθιστά μοναδική, είναι η ιστορία της και οι αξίες με τις οποίες
– Πόσο δύσκολη είναι η αγορά μπύρας; Γιατί αποφασίσατε να λανσάρετε τη Fix;
– Ποιο είναι το ύψος της επένδυσης που έχετε πραγματοποιήσει έως σήμερα για την ανάπτυξη της μπύρας Fix;
Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχει πραγματοποιήσει μέχρι στιγμής επενδύσεις που ξεπερνούν τα 35 εκατ.
– Σε ποιες αγορές εξάγεται η μπύρα Fix; Τι περιλαμβάνουν τα σχέδια;
Ξεκινώντας την εξαγωγική της δραστηριότητα πριν από δύο χρόνια, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχει πετύχει σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα να αποκτήσει παρουσία σε 20 αγορές του εξωτερικού, μεταξύ των οποίων οι σημαντικότερες είναι οι Αγγλία, Αυστραλία, Ιταλία, Ισπανία, Κίνα, Κύπρος, Νότιος Αφρική και Σουηδία. Με τα μηνύματα να είναι άκρως ενθαρρυντικά από την πρώτη στιγμή, για την τρέχουσα χρονιά στοχεύουμε σε τρεις ακόμη νέες αγορές, όπως αυτές του Καναδά, της Βραζιλίας και του Χονγκ Κονγκ, επιδιώκοντας να διπλασιάσουμε το ποσοστό των εξαγωγών μας, σε σχέση με πέρσι, τόσο σε όγκο όσο και σε αξία. Παράλληλα, στόχος μας για την επόμενη τριετία είναι οι εξαγωγές μας να αγγίζουν το 10% των συνολικών μας πωλήσεων.
– Παρά την κρίση, καταφέρνετε να διατηρείτε ένα ιδιαίτερα υψηλού επιπέδου εργασιακό περιβάλλον που παραμένει ανταποδοτικό προς τους εργαζομένους. Κατά πόσο είναι εύκολο αυτό;
Σαφώς και για μια αμιγώς ελληνική εταιρεία, όπως εμείς, η διαδρομή στην παρούσα συγκυρία δεν είναι εύκολη. Ωστόσο, η ιδιοσυγκρασία μας είναι από την αρχή ανθρωποκεντρική, ώστε να θεωρούμε όλους τους ανθρώπους μας ενεργούς κοινωνούς και βασικούς παράγοντες αυτού του εγχειρήματος και της έως τώρα πορείας μας. Η προσπάθεια είναι συλλογική, γι’ αυτό και φροντίζουμε να επιβραβεύουμε τους εργαζομένους μας, βάσει των δυνατοτήτων μας, όπως είναι χαρακτηριστικά οι συνθήκες του εργασιακού περιβάλλοντος, τα ετήσια μπόνους απόδοσης, κλπ.