Στις 29 Σεπτεμβρίου θα ανοίξει τα «φτερά» της η νέα Ολυμπιακή.

Την ημέρα εκείνη η Οlympic Αir του ομίλου ΜΙG αρχίζει την εκτέλεση των πτήσεων στη θέση της παλαιάς Ολυμπιακής Αεροπορίας.

Η Οlympic Αir θα διατηρήσει αρχικά το 65% του πτητικού έργου της παλαιάς ΟΑ, ενώ θα διακοπούν οι πτήσεις προς Νέα Υόρκη, Τορόντο, Μόντρεαλ και Γιοχάνεσμπουργκ. Οι επιβάτες θα ταξιδεύουν με συνεργαζόμενες αεροπορικές εταιρείες.

Στο εσωτερικό της δίκτυο, η Οlympic Αir θα επιχειρεί σε όλα τα ελληνικά αεροδρόμια εκτός Καστοριάς και Κοζάνης, ενώ στο εξωτερικό δίκτυο θα πραγματοποιεί πτήσεις προς Αλεξάνδρεια, Άμστερνταμ, Βιέννη, Βηρυτό, Βελιγράδι, Βουκουρέστι, Βρυξέλλες, Κάιρο, Κωνσταντινούπολη, Λάρνακα, Λονδίνο, Μιλάνο, Παρίσι, Ρώμη, Σόφια, Τελ Αβίβ και Τίρανα.

Η πιθανότητα να υπάρξει καθυστέρηση στην εκκαθάριση των Ολυμπιακών Αερογραμμών είναι μεγάλη, καθώς ο διαγωνισμός για τις “άγονες γραμμές” φαίνεται να «παγώνει» λόγω της εκλογών, με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν ανάδοχοι των γραμμών αυτών έως την 1η Οκτωβρίου.

Σε αυτήν την περίπτωση, οι Ολυμπιακές Αερογραμμές θα συνεχίσουν να εκτελούν τα δρομολόγια αυτά έως την ολοκλήρωση του διαγωνισμού, ο οποίος μπορεί να διενεργηθεί ως και τον Φεβρουάριο, με αποτέλεσμα να πραγματοποιείται για ένα δίμηνο ταυτόχρονη λειτουργία τόσο των Ολυμπιακών Αερογραμμών όσο και της νέας αεροπορικής εταιρείας Οlympic Αir.