Την μεγαλύτερη πτώση μετά από την ύφεση κατέγραψε η βρετανική παραγωγή αυτοκινήτων πέρυσι, ενώ και οι επενδύσεις υποχώρησαν σχεδόν κατά το ήμισυ εξαιτίας των φόβων για το Brexit.
Ο κλάδος του αυτοκινήτου στην Βρετανία, που απασχολεί περίπου 850.000 ανθρώπους και έχει χαρακτηριστεί από τους πολιτικούς ως ένα σπάνιο success story στη μεταποίηση, σημειώνει πτώση πωλήσεων, επενδύσεων και παραγωγής από το 2016, την χρονιά που διενεργήθηκε το δημοψήφισμα για το Brexit.
Οι όγκοι έχουν επίσης μειωθεί, κυρίως λόγω των αυστηρότερων κανόνων για τους ρύπους και την επιβράδυνση της κινεζικής οικονομίας, η οποία είναι η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου στον κόσμο.
Τον προηγούμενο χρόνο σημειώθηκε η μεγαλύτερη πτώση της παραγωγής από την πτώση κατά το ένα τρίτο το 2009, μετά από την οικονομική κρίση.
Επίσης, η μείωση των επενδύσεων στις 589 εκατ. στερλίνες, αφήνει τον κλάδο στο χαμηλότερο επίπεδο από το 2012, όταν και άρχισαν να καταγράφονται τα στοιχεία.
Η μεγαλύτερη βρετανική κατασκευάστρια εταιρεία αυτοκινήτων, η Jaguar Land Rover, κατέγραψε πτώση 15,6% της εγχώριας παραγωγής, και η Nissan είδε την παραγωγή της να μειώνεται κατά 10,7%.