Ο υπηρεσιακός υπουργός Τουρισμού της Βουλγαρίας Ιλίν Ντιμιτρόφ, ο οποίος ήταν την Πέμπτη (20/4) στο θέρετρο Αλμπένα της Μαύρης Θάλασσας για να εγκαινιάσει τον Εθνικό Διαγωνισμό Επαγγελμάτων δήλωσε ότι τα διαθέσιμα στοιχεία υποδηλώνουν πως η επερχόμενη καλοκαιρινή σεζόν θα ξεπεράσει κατά 5% τις επιδόσεις της αντίστοιχης του 2019.

Οι αγορές που παρουσίαζαν κάποια στασιμότητα ανέκαμψαν στη Βουλγαρία, ενώ πολλοί τουρίστες αναμένονται τόσο από τις παραδοσιακές όσο και από τις αναδυόμενες αγορές, όπως είναι η Πολωνία και η Τσεχία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου παρουσιάζει επίσης ανάπτυξη. Η γερμανική αγορά, η οποία είχε σοβαρή ύφεση, ανακάμπτει σιγά-σιγά, δήλωσε ο υπουργός, προσθέτοντας ότι αναμένει αύξηση σχεδόν 25% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Ο Ντιμιτρόφ αναμένει μια σχετικά μεγάλη καλοκαιρινή περίοδο, η οποία θα διαρκέσει όπως κάθε χρόνο έως τα τέλη Σεπτεμβρίου. Όπως τόνισε, η πρόκληση που έχει να αντιμετωπίσει ο βουλγαρικός τουριστικός κλάδος δεν είναι να γεμίσουν τα ξενοδοχεία τον Ιούνιο, τον Ιούλιο και τον Αύγουστο, αλλά να υπάρχει ικανοποιητική πληρότητα ήδη από τον Μάιο.

Ο υπουργός Τουρισμού θα απευθύνει έκκληση στους βουλευτές να στηρίξουν τον προϋπολογισμό του υπουργείου ώστε να εξασφαλιστεί χρηματοδότηση για τις πτήσεις τσάρτερ, καθώς το μέτρο αυτό είναι απαραίτητο και εφαρμόζεται ήδη από τις γειτονικές χώρες της Βουλγαρίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Ντιμιτρόφ επεσήμανε ότι ο κλάδος έχει αρχίσει να χρησιμοποιεί πολύ περισσότερα ψηφιακά εργαλεία για την προώθηση του τουρισμού.

Περισσότεροι από 100.000 ξένοι τουρίστες επισκέφθηκαν τη Βουλγαρία κατά τη διάρκεια των εορτών του Πάσχα, με ένα μεγάλο ποσοστό αυτών να προέρχεται από τη Ρουμανία, τόνισε ο υπουργός. Η Βουλγαρία είχε επίσης μια πολύ καλή χειμερινή περίοδο παρά την έλλειψη χιονιού.

Σχολιάζοντας τι θα συμβεί μετά τις 30 Απριλίου με τους Ουκρανούς πρόσφυγες που φιλοξενούνται σε ξενοδοχεία, ο Ντιμιτρόφ εξήγησε ότι η απόφαση αυτή ανήκει στην αρμοδιότητα της Εθνικής Ομάδας Εργασίας. Είπε ότι επί του παρόντος βρίσκεται σε εξέλιξη μια συνολική επανεξέταση του θέματος σε συνεργασία με την Ομάδα Εργασίας, για να καθοριστούν οι επόμενες δράσεις έως τα τέλη Απριλίου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πηγές: ΑΜΠΕ, BTA

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης