Το ξέσπασμα του κορονοϊού οδηγεί περισσότερους ανθρώπους στον ψηφιακό κόσμο και δημιουργεί ούριο άνεμο για την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Μόνο στη Λατινική Αμερική, 13 εκατομμύρια κάτοχοι κάρτας Visa έκαναν συναλλαγή μέσω διαδικτύου για πρώτη φορά στο α’ τρίμηνο του έτους, δήλωσε στο Marketwatch, ο διευθυντής προϊόντος Jack Forestell.
Το μέγεθος αντιπροσωπεύει περίπου 2 στους 10 ενεργούς κατόχους Visa στην περιοχή.
«Παρατηρούμε μια τεράστια επιτάχυνση στη χρήση ηλεκτρονικού εμπορίου» είπε ο Forestell, καθώς η πανδημία επιδρά καταλυτικά για τάσεις που ήδη διείσδυαν στη βιομηχανία πληρωμών.
Το momentum δεν περιορίζεται στη Λατινική Αμερική. Η Visa γνώρισε αύξηση 18% στις δαπάνες ηλεκτρονικού εμπορίου στις ΗΠΑ τον Απρίλιο, εξαιρουμένου του κλάδου των ταξιδιών, καθώς οι face-to-face συναλλαγές συρρικνώθηκαν κατά 45%.
Παρόλο που η υιοθέτηση του ηλεκτρονικού εμπορίου είχε ανοδική τροχιά και πριν την πανδημία, ο Forestell βλέπει ευκαιρία να βελτιωθεί η εμπειρία του digital shopping τώρα που περισσότερος κόσμος στηρίζεται στο ίντερνετ για να αποκτήσει αυτά που θέλει στη διάρκεια της κρίσης.