Αύξηση του δείκτη οικονομικού κλίματος σημειώθηκε στην Ελλάδα τον Φεβρουάριο, αντίθετα με την Ευρωζώνη και την ΕΕ, όπου σημειώθηκε μείωσή του, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σε επιχειρήσεις και καταναλωτές.
Ειδικότερα, σύμφωνα με το ΑΜΠΕ, στην Ελλάδα, ο δείκτης οικονομικού κλίματος (Economic Sentiment Indicator, ESI), αυξήθηκε στις 104,3 μονάδες από 101,9 μονάδες τον Ιανουάριο, ενώ στην Ευρωζώνη υποχώρησε στις 114,1 από 114,9 μονάδες και στην ΕΕ στις 114,3 από 114,8 μονάδες, αντίστοιχα.
Η σημαντική αύξηση του ESI στην Ελλάδα οφείλεται στη βελτίωση της εμπιστοσύνης στον τομέα της βιομηχανίας (4,2 από 1,2 μονάδες), των υπηρεσιών (18,9 από 8,9 μονάδες), του λιανικού εμπορίου (2,8 από 1,8 μονάδες) και τον κατασκευαστικό τομέα (-45,1 από -50,4 μονάδες), ενώ η καταναλωτική εμπιστοσύνη μειώθηκε (στις -53 από -51 μονάδες).