Μεγάλος ήταν ο «επικοινωνιακός θόρυβος» του νέου σποτ για τον ελληνικό τουρισμό, πρωταγωνιστής του οποίου είναι ο Έλληνας NBAer Γιάννης Αντετοκούνμπο. Συγκεκριμένα, οι αναδημοσιεύσεις είναι εκατοντάδες σε όλο τον πλανήτη.
Έχει παίξει σε Αμερική, όπου εκτός από τα μεγάλα FOX, ABC, NBC, USAToday έχει μπει σε εκατοντάδες τοπικά-πολιτειακά website. Επίσης, έχει προβληθεί σε Πολωνία, Βέλγιο, Ελβετία, Γαλλία σε όλα τα δημοφιλή μέσα ενημέρωσης, στη Μ. Βρετανία και στην Κίνα.
Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο αποτελεί το κεντρικό πρόσωπο της σύγχρονης Ελλάδας, η οποία είναι ανοιχτή σε όλους τους επισκέπτες 365 ημέρες τον χρόνο, αναδεικνύοντας όλα τα επιμέρους θεματικά τουριστικά προϊόντα της (γαστρονομία, πολιτισμός, αθλητισμός, city-break κ.ά.), με τη συμμετοχή του στο σποτ.
Το νέο σποτ παρουσιάστηκε επισήμως στο Υπουργείο Τουρισμού με μεγάλη επιτυχία στα ελληνικά και διεθνή ΜΜΕ από την κα Κουντουρά και τον Γιάννη Αντετοκούνμπο.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης ο δημοφιλής αθλητής «ανέβασε» το νέο σποτ στους προσωπικούς του λογαριασμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπου έχει εκατομμύρια ακολούθους ανά τον πλανήτη.
Διαβάστε επίσης: Ο ελληνικός τουρισμός βάζει «τρίποντο» με τον Αντετοκούνμπο