«Είναι άξιο λόγου και απορίας ότι οι συνδικαλιστές του ΠΣΕ-ΟΑΕΕ επέλεξαν τη σημερινή ημέρα για να κάνουν κατάληψη στο κτήριο του e-ΕΦΚΑ, καταγγέλλοντας τη διοίκηση για βλάβη στο τηλεφωνικό κέντρο που ήταν προγραμματισμένο να επισκευαστεί σήμερα!» αναφέρει η διοίκηση του e-ΕΦΚΑ, με αφορμή την κατάληψη του κτηρίου του e-ΕΦΚΑ στον Πειραιά.
«Μάλιστα», όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση του e-ΕΦΚΑ, «η κατάληψη αποφασίστηκε να πραγματοποιηθεί σήμερα, ημέρα Παρασκευή, χωρίς έγκαιρη προειδοποίηση και με κλεισμένα ραντεβού πολιτών, οι οποίοι δεν ενημερώθηκαν από κανέναν ότι είναι αδύνατο να εξυπηρετηθούν.
»Σχετικά με τη βλάβη στον κλιματισμό, πράγματι η βλάβη αναφέρθηκε στις αρμόδιες υπηρεσίες πριν από 10 ημέρες και δόθηκε ρητή εντολή στις τεχνικές υπηρεσίες, καθώς και στους αρμόδιους υπηρεσιακούς προϊσταμένους αυτών για άμεση αποκατάσταση του προβλήματος. Μάλιστα η διοίκηση είχε εγκαίρως προειδοποιήσει τις αρμόδιες υπηρεσίες να προβούν σε όλες τις απαραίτητες συντηρήσεις κλιματιστικών, προκειμένου να αποφευχθούν τυχόν προβλήματα στην καθημερινή λειτουργία των υποκαταστημάτων τους καλοκαιρινούς μήνες.
»Για την αδικαιολόγητη καθυστέρηση στην επιδιόρθωση τόσο της εν λόγω βλάβης όσο και άλλων μεμονωμένων περιπτώσεων ανά την Ελλάδα αναζητούνται ήδη ευθύνες για αδράνεια από τις αρμόδιες υπηρεσίες, οι οποίες έχουν άλλωστε και τη διοικητική υποχρέωση να επιλύουν άμεσα ζητήματα ορθής λειτουργίας των υποκαταστημάτων.
»Ασφαλώς και υπάρχουν προβλήματα στη λειτουργία του e-ΕΦΚΑ, προβλήματα για τα οποία ουδέποτε υπήρξε η προσπάθεια απόκρυψης ή υποβάθμισής τους εκ μέρους της διοίκησης. Όμως, τα προβλήματα αυτά δεν μπορούν να αποτελούν άλλοθι για όσους συστηματικά επιδεικνύουν δεσποτική συμπεριφορά απέναντι στους πολίτες ή για όσους, ενώ έχουν την υπηρεσιακή ευθύνη να λύνουν προβλήματα, επιλέγουν να τα διαιωνίσουν.
»Για λογαριασμό αυτών ζητούμε συγγνώμη από τους πολίτες για την ταλαιπωρία» τονίζεται στην ανακοίνωση.