Η αγορά, όσον αφορά στον τζίρο, επέστρεψε στα επίπεδα του 2005, με τις 10 μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ να εκπροσωπούν το 75% της αγοράς. Τέλος, αναφέρθηκε ότι η κατανάλωση των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας σταθεροποιήθηκε στο 25,8% φτάνοντας κοντά στον ευρωπαϊκό μέσο όρο.

Οι τάσεις της αγοράς του λιανεμπορίου για την πολυσυζητημένη χρονιά που πέρασε και πώς αυτή η πραγματικότητα αποτυπώθηκε στις αγοραστικές συνήθειες των Ελλήνων, καθώς και στην εικόνα των λιανεμπόρων, παρουσιάστηκαν και συζητήθηκαν στο 11ο συνέδριο Shopper Trends, που διοργάνωσε η Nielsen, παρουσία 100 και πλέον στελεχών από τον χώρο του λιανεμπορίου και της βιομηχανίας των καταναλωτικών αγαθών εκπροσωπώντας 40 εταιρείες του κλάδου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ενδιαφέρον παρουσίασε η στροφή του καταναλωτή σε εναλλακτικά κανάλια πώλησης, εκτός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ, για συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων, όπως το ελαιόλαδο και το γάλα.

Για τον καταναλωτή η πολυτέλεια δεν είναι μόνο θέμα τιμής, αλλά κυρίως ζήτημα υψηλής ποιότητας πρώτων υλών & προέλευσης, ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι ο καταναλωτής αγοράζει premium προϊόντα όχι μόνο για λειτουργικούς λόγους αλλά και για συναισθηματικούς.

Τέλος, η On Line εμπειρία είναι απαραίτητο να παρέχεται και μέσα στο φυσικό κατάστημα, καθώς 4 στους 10 καταναλωτές είναι είτε «έτοιμοι» να αγοράσουν φρέσκα προϊόντα/οικιακά είδη παντοπωλείου μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος είτε ήδη τα αγοράζουν!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης