Αύξηση της διείσδυσης της ιδιωτικής ετικέτας στην ελληνική αγορά καταγράφει νέα έρευνα της Focus Bari. Τα στοιχεία έδειξαν πως σχεδόν όλοι οι Έλληνες καταναλωτές έχουν αγοράσει, έστω και μία φορά, προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, τα οποία διατίθενται σε μεγαλύτερη ποικιλία κατά την τελευταία δεκαετία ως προς την ποιότητα και την αισθητική.

Σήμερα το 93% των Ελλήνων καταναλωτών αγοράζει τακτικά προϊόντα private label (PL), με την άποψή τους για την ποιότητά τους να βελτιώνεται διαχρονικά με την πλειοψηφία να υποστηρίζει ότι αποδεικνύονται πλέον στην πράξη ως value for money.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αξιοποιώντας έρευνες από το φθινόπωρο του 2000, το φθινόπωρο του 2010 και πρόσφατα στοιχεία από την πανελλαδική έρευνα σε 1002 άτομα σε όλη την Ελλάδα, η νέα έρευνα της Focus Bari «Οι Έλληνες & τα Private Labels.

Μέσα στα τελευταία 23 χρόνια, ολοένα και περισσότεροι Έλληνες αγοράζουν προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Το 2000 κινούνταν στο 74%, δέκα χρόνια αργότερα το ποσοστό είχε ανέβει στο 89%, με τον Σεπτέμβριο του 2023 να καταγράφεται σχεδόν καθολική αποδοχή από το καταναλωτικό κοινό, που εμφανίζεται σε ποσοστό 96% να έχει αγοράσει αντίστοιχα προϊόντα, έστω και μία φορά.

Πηγαίνοντας στο σούπερ μάρκετ, οι Έλληνες καταναλωτές αντικρίζουν μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων από την οποία μπορούν να διαλέξουν τα αγαθά που εξυπηρετούν καλύτερα τις ανάγκες τους. Πολλοί θα προτιμήσουν τα αγαπημένα τους brands, όμως οι ανταγωνιστικές τιμές των private labels έχουν σημειώσει θεαματική αύξηση στις πωλήσεις τους σχεδόν σε όλες τις προϊοντικές κατηγορίες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Συνοπτικά νέα έρευνα της Focus Bari με τίτλο «Οι Έλληνες & τα Private Labels» που διεξήχθηκε τον Σεπτέμβριο 2023 έδειξε ότι:

  • Σχεδόν όλοι οι Έλληνες καταναλωτές έχουν αγοράσει, έστω και μία φορά, προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.
  • Σε σύγκριση με την τελευταία δεκαετία υπάρχει μεγαλύτερη ποικιλία σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας με συγκριτικά καλύτερη ποιότητα και αισθητική.
  • Η άποψη του Ελληνικού κοινού για τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας βελτιώνεται διαχρονικά με την πλειοψηφία να υποστηρίζει ότι είναι value for money.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης