Σε 75,7 εκατ. ευρώ ανήλθαν οι συνολικές πωλήσεις του Ομίλου Σφακιανάκη το πρώτο τρίμηνο του 2019, σημειώνοντας μείωση κατά 4,3%, ενώ οι πωλήσεις της εταιρείας ανήλθαν σε 62,5 εκατ. ευρώ σημειώνοντας μείωση κατά 6,8%.

Ο Όμιλος διευρύνει τη λειτουργική κερδοφορία του με το αποτέλεσμα προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) να διαμορφώνεται σε 6,2 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2019 εμφανίζοντας αύξηση 25,5%. Το αντίστοιχο αποτέλεσμα για την εταιρεία ανήλθε σε 5,8 εκατ. ευρώ έναντι 4,3 εκατ. ευρώ την περυσινή περίοδο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι ζημιές προ φόρων για τον Όμιλο διαμορφώνονται σε 3,9 εκατ. ευρώ από 4,2 εκατ. ευρώ πέρυσι, ενώ για την εταιρεία σε 4,3 εκατ. ευρώ έναντι ζημιάς 5,0 εκατ. ευρώ στο αντίστοιχο διάστημα του 2018.

Αναφορικά με το εμπόριο αυτοκινήτων, η αγορά το πρώτο τρίμηνο του 2019 με 26.289 ταξινομήσεις παρουσίασε μείωση 1,8% σε σχέση με το 2018, επηρεάζοντας τις συνολικές πωλήσεις της μητρικής και κατ‘ επέκταση του Ομίλου.

Η SUZUKI πραγματοποίησε 1.560 ταξινομήσεις αυτοκινήτων επιτυγχάνοντας μερίδιο αγοράς 5,9% το οποίο την κατατάσσει 9η μεταξύ των εισαγωγέων αυτοκινήτων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο κλάδος λιανικής με πωλήσεις 2.568 επιβατικών αυτοκινήτων (PC), 208 ελαφρών φορτηγών (LCV) και 570 μεταχειρισμένων συγκεντρώνει 9,8% μερίδιο αγοράς στα νέα επιβατικά αυτοκίνητα. Οι συνολικές πωλήσεις της Σφακιανάκης (χονδρική και λιανική) αντιπροσωπεύουν το 12,7% της ελληνικής αγοράς.

Τα έσοδα από μισθώματα του κλάδου Long Term Rental (Executive Lease) παραμένουν στα περυσινά επίπεδα, ενώ ο στόλος υπό διαχείριση φτάνει τα 9.182 οχήματα (+8,9%) διατηρώντας ένα ποσοστό εκμετάλλευσης κοντά στο 97%.

Ο κλάδος RentA-Car (Enterprise – National – Alamo) έχει αυξημένα μισθώματα κατά 7,4% με τον στόλο προς ενοικίαση να φτάνει τα 4.435 οχήματα (+8,7%).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Speedex εμφανίζει σταθερότητα στις πωλήσεις και συμβάλλει θετικά στη λειτουργική κερδοφορία του Ομίλου, ενώ η Ergotrak παρουσιάζει αύξηση πωλήσεων κατά 17,5%.

Η ανοδική πορεία των θυγατρικών του Ομίλου στο εξωτερικό (Βουλγαρία και FYROM) συνεχίζεται και το πρώτο τρίμηνο του 2019 καταγράφοντας αύξηση στις πωλήσεις κατά 39,4%.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης