Κερδίζει έδαφος η θέσπιση επιστημονικής βίζας, ώστε να διευκολυνθεί η προσέλκυση στελεχών πληροφορικής από τις γειτονικές βαλκανικές χώρες και να καλυφθούν τα κενά στην αγορά εργασίας.

Ο Γιάννης Ρέτσας, γενικός διευθυντής Στρατηγικής Ανάπτυξης Εμπορίου της Entreprise Greece, είπε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι η προσέλκυση εργαζομένων με θεσμικό τρόπο είναι κάτι που δεν αφορά μόνο τον κλάδο της πληροφορικής και της ανάπτυξης καινοτομίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αντίστοιχη μέριμνα θα μπορούσε να ληφθεί και για άλλους κλάδους υψηλής σημασίας που υποφέρουν τα τελευταία χρόνια από έλλειψη εργατικού δυναμικού, όπως ο πρωτογενής τομέας και ο τουρισμός. Ο κ.Ρέτσας, όπως και η κα Φώτη, επισήμανε ακόμα την αξία και τη σημασία των συνεργειών και της συμπληρωματικότητας μεταξύ των φορέων όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και στα Βαλκάνια για την οικοδόμηση ενός ισχυρού οικοσυστήματος.

Η σημερινή εκδήλωση στο πλαίσιο της Beyond περιλάμβανε «pitch sessions» (πεντάλεπτες παρουσιάσεις) περισσότερων από 20 νεοφυείς επιχειρήσεις από την Ελλάδα και τα Βαλκάνια, ενώπιον κοινού επενδυτών και επιχειρηματικών αγγέλων.

Όπως επισήμανε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ εκ μέρους του Enterprise Greece o Δημήτρης Καρύδης, χάρη και στην ευνοϊκή συγκυρία της πραγματοποίησης του ετήσιου συνεδρίου του Ευρωπαϊκού Δικτύου Επιχειρηματικών Αγγέλων (ΕΒΑΝ) στο πλαίσιο της Beyond, στο ακροατήριο εκτιμάται ότι θα συμμετείχαν περίπου 60 επιχειρηματικοί άγγελοι, για να παρακολουθήσουν τις παρουσιάσεις των 20 startups (14 ελληνικές, πέντε από τη Βόρεια Μακεδονία και από μία από την Κύπρο και τη Βουλγαρία).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Συγκεκριμένα, παρουσιάσεις έκαναν οι εξής εταιρίες: οι ελληνικές CAMPSAROUND, IVOLUNTRY, VIVESTIA, QUETRI, ATHLETON, UNLIMITΕD ADRENALINE, ELECTRIBE, INTELIGG, DATAPHORIA, PROJECT PARENTING, RHOE, WELLBEE, KLEESTO και QUANTUM NEURAL TECHNOLOGIES, η κυπριακή IREROBOT, η βουλγαρική Voca Academy και οι βορειομακεδονικές Avtomotodrom, CarbCoin, Hovercraft Adria, MIR-JOS LLC Tetovo και Green Transport.

Όπως εξήγησε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η κα Φώτη, οι συμμετέχουσες επιχειρήσεις αξιολογήθηκαν για την επιλογή τους με βάση την επιχειρηματική ιδέα, την ομάδα, το επιχειρηματικό πλάνο και κατά πόσο μπορούν να αναπτυχθούν και διεθνώς. Στη συνέχεια, όσες συγκέντρωσαν βαθμολογία άνω του 50% σε αυτό το πρώτο στάδιο, αξιολογήθηκαν βάσει συνεντεύξεων από επιτροπή του ΕΒΕΑ με τη συμμετοχή ανθρώπων την αγοράς, επιχειρηματικών αγγέλων και ακαδημαϊκών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης