Με στοχευμένες δράσεις που θα κινηθούν σε δύο άξονες, απαντά το υπουργείο Τουρισμού στο πρόβλημα που ενέσκηψε στο νησί της Σαμοθράκης.

Σε σημερινή συνάντηση που είχε ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης, με τον πρόεδρο των επαγγελματιών και βιοτεχνών Σαμοθράκης, Γιάννη Γλήνια, αλλά και με τον νέο δήμαρχο, Νίκο Γαλατούμο, που συνόδευε τη σημερινή αποστολή στο υπουργείο Τουρισμού, αφού σημείωσε ότι πράγματι η ζημιά είναι μεγάλη για το νησί, εστίασε στο πλέγμα δράσεων που θα «τρέξει» το υπουργείο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο πρώτος άξονας, όπως είπε ο κ. Θεοχάρης, θα αφορά τη συνολική τουριστική θεώρηση στο νησί και, προς αυτή την κατεύθυνση, το υπουργείο Τουρισμού «θα μεταφέρει τα λιμνάζοντα προβλήματα του νησιού στα συναρμόδια υπουργεία, με στόχο την άμεση επίλυσή τους».

Σε πρώτο επίπεδο, όπως τονίστηκε, θα υπάρξει βοήθεια για την άμεση ανακούφιση και σε δεύτερο επίπεδο, μια μακρόχρονη στρατηγική, που θα συμβάλει στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

Σε ό,τι αφορά τον δεύτερο άξονα των δράσεων, αυτός άπτεται καθαρά με τις αρμοδιότητες του υπουργείου Τουρισμού, και ο υπουργός εστίασε στην καμπάνια προβολής του νησιού στη Ρουμανία μέσω bloggers, αλλά και σε ενέργειες όπως η αδειοδότηση του κάμπινγκ, αλλά και η αξιοποίηση του Ξενία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πλέον, όλες οι δυνάμεις του υπουργείου, αλλά και των επαγγελματιών στη Σαμοθράκη εστιάζουν στην άνθιση των τουριστικών ροών τον Σεπτέμβριο, προκειμένου να καλυφτεί το χαμένο έδαφος του Αυγούστου.

Στο σημείο αυτό, ο κ. Θεοχάρης, για μια ακόμη φορά, στάθηκε στη σημασία της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου και πως αυτή, εάν υφίστατο για τη Σαμοθράκη, θα λειτουργούσε ευεργετικά στην εξέλιξη των τουριστικών ροών προς το νησί.

Σε ό,τι αφορά το σκέλος των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι επαγγελματίες του νησιού, αυτό εντοπίζεται στη μόνιμη ακτοπλοϊκή σύνδεση του νησιού σε ετήσια βάση, όπως ανάφερε ο πρόεδρος των επαγγελματιών και βιοτεχνών Σαμοθράκης, Γιάννης Γλήνιας. «Πάμε σε εκθέσεις στο εξωτερικό και δεν μπορούμε να υποσχεθούμε σταθερότητα στις ακτοπλοϊκές συνδέσεις», ανάφερε χαρακτηριστικά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Την ίδια στιγμή, ένα ζήτημα αφορά και το Μουσείο της Σαμοθράκης το οποίο για πέντε χρόνια παραμένει κλειστό, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για το χαρτοφυλάκιο των τουριστικών προϊόντων που διαθέτει το νησί. Μάλιστα, η νέα δημοτική αρχή, όπως εξήγησε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο νέος δήμαρχος, θα κινηθεί άμεσα για το άνοιγμα των θυρών του Μουσείου, όπως και της ενίσχυσης της τουριστικής προβολής στο εξωτερικό.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης