Τον πρώτο μήνα της κρίσης από την πανδημία, την καραντίνα και το lockdown αποτυπώνουν πλήρως τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για τον τζίρο στο λιανικό εμπόριο της χώρας τον Μάρτιο φέτος. Ο όγκος των πωλήσεων μειώθηκε 3,1%, πτώση που συγκρατήθηκε σημαντικά από τη μεγάλη αύξηση του τζίρου σε σούπερ μάρκετ και φαρμακεία.

Ειδικότερα, οι πωλήσεις κατέγραψαν πτώση σε σχέση με τον Μάρτιο πέρυσι, σε: Ένδυση-υπόδηση (49,8%), Πολυκαταστήματα (25,3%), Βιβλία- χαρτικά-λοιπά είδη (16,9%), Έπιπλα-ηλεκτρικά είδη-οικιακό εξοπλισμό (13,8%), Τρόφιμα-ποτά-καπνό (13,3%) και Καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων (11,5%). Στον αντίποδα, αυξήθηκαν σε: Μεγάλα καταστήματα τροφίμων (20,5%) και Φαρμακευτικά-καλλυντικά (13,8%).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ, ο γενικός δείκτης όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές) παρουσίασε μείωση 3,1% τον Μάρτιο 2020 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2019, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2020 παρουσίασε μείωση 2%.

Επίσης ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε μείωση 0,7% τον Μάρτιο 2020 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2020.

Ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών (κύκλος εργασιών σε τρέχουσες τιμές) παρουσίασε μείωση 1,5% τον Μάρτιο 2020 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2019, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2020 κατέγραψε αύξηση 0,7%.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τέλος ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε μείωση 0,4% τον Μάρτιο 2020 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2020.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης