Τις προτιμήσεις ολοένα και περισσότερων Ελλήνων καταναλωτών φαίνεται ότι κερδίζουν τα βιολογικά προϊόντα. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Nielsen, ανάμεσα σε 1.200 άτομα ηλικίας 18+, τα βιολογικά προϊόντα κερδίζουν oλοένα και περισσότερο έδαφος, με 8 στους 10 Έλληνες να δηλώνουν ότι έχουν καταναλώσει έστω και ένα βιολογικό προϊόν τον τελευταίο μήνα.

Θέματα υγιεινής διατροφής και υγείας είναι από τους βασικούς λόγους επιλογής βιολογικών προϊόντων, με το 45% των ερωτηθέντων να αναφέρεται σε αυτά τα θέματα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όσον αφορά τις κατηγορίες προϊόντων που κατέχουν κυρίαρχη θέση στην επιλογή, είναι τα αυγά, τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά καθώς επίσης και το γάλα, ενώ αξιοσημείωτη δυναμική παρουσιάζουν κατηγορίες όπως τα δημητριακά, οι χυμοί, το γιαούρτι και τα όσπρια.

Επίσης, από ανάλυση προκύπτει ότι μελλοντικά σε κατηγορίες όπως είναι το ψωμί, οι φρυγανιές και τα κράκερς θα αυξηθεί η πρόθεση για αγορά βιολογικών προϊόντων.

Αναφορικά με τα κανάλια αγοράς, το οργανωμένο λιανεμπόριο διατηρεί δεσπόζουσα θέση (72%) όταν πρόκειται για αγορά βιολογικών προϊόντων και ιδιαίτερα στην κατηγορία των δημητριακών. Φαίνεται όμως ότι τα εξειδικευμένα καταστήματα επίσης καταλαμβάνουν μια αρκετά σημαντική θέση (44%) όταν πρόκειται για την επιλογή βιολογικών προϊόντων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η έρευνα της Nielsen αποκαλύπτει επίσης ότι τα βιολογικά προϊόντα ήρθαν και θα μείνουν στη ζωή του Έλληνα καταναλωτή.

Ειδικότερα, η έρευνα κάλυψε επιπλέον διατροφικά θέματα που απασχολούν τους Έλληνες καταναλωτές και μέσα από αυτά προκύπτει ότι 6 στους 10 Έλληνες ακολουθούν κάποια συγκεκριμένη δίαιτα, με το εν λόγω ποσοστό να έχει αυξηθεί, σε σχέση με το 2016, κατά 10 ποσοστιαίες μονάδες.

Σημαντική αύξηση σε σχέση με το 2016 παρατηρείται επίσης στο ποσοστό των Ελλήνων (39%) που αναφέρουν ότι οι ίδιοι είτε κάποιος άλλος στο νοικοκυριό έχει κάποια ευαισθησία, αλλεργία ή δυσανεξία σε ένα ή και περισσότερα συστατικά τροφών. Λακτόζη και γλουτένη είναι τα συστατικά εκείνα που αναφέρονται συχνότερα ότι δημιουργούν δυσανεξία και κάποια ευαισθησία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης