Μείωση 1,2% σημείωσε ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο της χώρας τον περασμένο Δεκέμβριο, με την εικόνα να είναι μεικτή στα επιμέρους καταστήματα.

Ειδικότερα, οι πωλήσεις αυξήθηκαν σε: Ένδυση- υπόδηση (10,4%), Φαρμακευτικά- καλλυντικά (8,8%), Πολυκαταστήματα (8%) και Έπιπλα- ηλεκτρικά είδη- οικιακό εξοπλισμό (5,7%). Στον αντίποδα, μειώθηκαν σε: Μεγάλα καταστήματα τροφίμων (6,6%), Τρόφιμα- ποτά- καπνό (2,2%) και Καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων (1,9%).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ, ο γενικός δείκτης όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές) παρουσίασε μείωση 1,2% τον Δεκέμβριο 2022 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Δεκεμβρίου 2021. Ενώ, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Νοεμβρίου 2022 σημείωσε αύξηση 7,1%. Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε μείωση 1% τον Δεκέμβριο 2022 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Νοεμβρίου 2022.

Παράλληλα, ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών (κύκλος εργασιών σε τρέχουσες τιμές) παρουσίασε αύξηση 8,8% τον Δεκέμβριο 2022 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Δεκεμβρίου 2021. Ενώ, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Νοεμβρίου 2022 σημείωσε αύξηση 6,7%.

Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε μείωση 1,3% τον Δεκέμβριο 2022 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Νοεμβρίου 2022.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης