Κλιμακώνεται ο πόλεμος των αυτοκινητιστών κατά των εταιρειών που έχουν αναπτύξει διαδικτυακές πλατφόρμες αναζήτησης μισθωμένων οχημάτων και ταξί.
Το υπουργείο Υποδομών με σχέδιο νόμου για τα ταξί και τις επιβατικές μεταφορές επιχειρεί να ανατρέψει το υφιστάμενο καθεστώς λειτουργίας εταιρειών, όπως η Uber και η Beat.
Το άλλο «δώρο» του υπουργείου προς τους αυτοκινητιστές είναι η παράταση του ορίου ηλικίας των οχημάτων, ώστε να μην αναγκαστούν να ανανεώσουν το στόλο για να συνεχίσουν να δουλεύουν, χωρίς να ρυπαίνουν.
Και αυτό επειδή προβλέπεται ότι υπηρεσίες μεταφοράς επιβατών θα μπορούν να παρέχουν μόνον αδειοδοτημένες εταιρίες που διαθέτουν δημοσίας χρήσεως αυτοκίνητα (ταξί).
Σήμερα, με ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ταξί & Αγοραίων, στρέφεται προσωπικά κατά του επικεφαλής της Beat Νίκου Δανδράκη, σημειώνοντας ότι «πλούτισε από τον ιδρώτα των ταξιτζήδων που τους έβαλε σε κοινή θέα για να επιλέγει ο πελάτης, όπως γίνεται με τις πόρνες στις βιτρίνες στα Red Lighths στο Άμστερνταμ».
«Εκπροσωπώντας τι;
Μια πολυεθνική που αγόρασε την εταιρία του;
Τον εαυτό του;
Τους Έλληνες ταξιτζήδες;
Κύριε Δανδράκη, πολλές φορές στο παρελθόν προσπαθήσατε , όπως και σήμερα προσπαθείτε, να χειραγωγήσετε -με τις προσφορές σας -την αγορά των ταξί , με σκοπό το δικό σας προσωπικό όφελος αλλά και της εταιρίας σας. Το κόμιστρο είναι συγκεκριμένο και ορίζεται από αγορανομική διάταξη του κράτους.
Απαγορεύεται οποιαδήποτε έκπτωση ή αύξηση καθώς και η είσπραξη πέραν του νομίμου.
Οι πρακτικές σας είναι ο ορισμός του αθέμιτου ανταγωνισμού και αυτόν ακριβώς πολεμά το νέο νομοσχέδιο.
Όσες φορές κι αν σας δώσουν βήμα ‘’οι δήθεν προστάτες της επιχειρηματικότητας’’ δεν μπορείτε να βαφτίσετε το άσπρο-μαύρο.
Η εποχή Χατζηδάκη, η εποχή των επιδοτήσεων, η εποχή της ασυδοσίας έχει περάσει ανεπιστρεπτί.
Μπορεί να σας ενοχλεί, αλλά το δικό μας μοντέλο ‘’Ίδιοι κανόνες για όλους’’ είναι αυτό που θα επικρατήσει κ. Δανδράκη».
Σημειώνεται ότι η Beat αποτελεί μία από τις πιο επιτυχημένες ελληνικές start-up, η οποία εξαγοράστηκε από τον γερμανικό κολοσσό Daimler έναντι τιμήματος που ξεπερνάει τα 40 εκατ. ευρώ.