Μεγάλο πλήγμα υπέστη η αυτοκινητοβιομηχανία από την ακύρωση της 90ης Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης, γιατί οι μάρκες έχασαν την δημοσιότητα που περίμεναν να πάρουν από όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης.

Περισσότεροι από 160 εκθέτες είχαν προγραμματιστεί να αναδείξουν τα αυτοκίνητα και τις υπηρεσίες τους κατά την 90η Έκθεση της Γενεύης, η οποία επρόκειτο να ανοίξει για το κοινό στις 5 Μαρτίου και θα διαρκούσε μέχρι τις 15 Μαρτίου.

Η BMW και η Mercedes-Benz, δήλωσαν ότι θα χρησιμοποιήσουν το livestream για να παρουσιάσουν το BMW Concept i4 και την ανανεωμένη Mercedes E Class, αναφέρει το Reuters.

Η Ferrari, δεν σκοπεύει να οργανώσει εναλλακτική παρουσίαση και η Fiat Chrysler δήλωσε ότι δεν είχε σχέδιο Β, αλλά αναζητά τρόπους για να παρουσιάσει το νέο ηλεκτρικό Fiat 500.

Η γαλλική πολυτελής μάρκα DS, μέλος του ομίλου PSA, δήλωσε ότι αναζητά ένα χώρο κοντά στο Παρίσι για να παρουσιάσει το νέο πρωτότυπο DS Aero Sport Lounge Concept (σχετικό θέμα είχε αναρτήσει ο υπογράφων στο ΑΠΕ-ΜΠΕ στις 26/2/2020) και να προγραμματίσει εκ νέου τις συνεντεύξεις με στελέχη της μέσω τηλεφώνου.

Η Audi, premium μάρκα που ανήκει στον όμιλο Volkswagen, δήλωσε ότι θα επιδιώξει να χρησιμοποιήσει ψηφιακά κανάλια για να ενημερώσει το κοινό σχετικά με το νέο Audi A3 sportback και το νέο Audi e-Tron S.

Το περασμένο έτος 660.000 άνθρωποι παρακολούθησαν την έκθεση της Γενεύης και η έκθεση επέφερε κέρδος περίπου 200-250 εκατομμύρια ελβετικά φράγκα στις επιχειρήσεις στη Γενεύη.