Ο όγκος του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Κίνα ανήλθε σε 31,63 τρισεκ. γιουάν (4,58 τρισεκ. δολάρια) το 2018, σύμφωνα με έκθεση που δημοσιεύθηκε στη διεθνή έκθεση εταιριών μεγάλων δεδομένων, την China International Big Data Industry Expo 2019, στην Γκουιγιάνγκ, πρωτεύουσα της νοτιοδυτικής επαρχίας Γκουιτζόου.
Σύμφωνα με την έκθεση για την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Κίνα το 2018, τον περασμένο χρόνο οι διαδικτυακές λιανικές πωλήσεις ξεπέρασαν τα 9 τρισεκ. γιουάν και οι online πληρωμές τα 200 τρισεκ. γιουάν.
Πέρυσι, παραδόθηκαν πάνω από 50 δισεκ. πακέτα.
Ο συνολικός όγκος εισαγωγών και εξαγωγών του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου ανήλθε την ίδια περίοδο στα 134,7 δισεκ. γιουάν.
Έως τα τέλη του περασμένου έτους, ο αριθμός των ανθρώπων που εργάζονται στο ηλεκτρονικό εμπόριο έφθασε τα 47 εκατ., σύμφωνα με την έκθεση.