Τη «μερίδα του λέοντος», του τουριστικού ενδιαφέροντος στην Ελλάδα, κερδίζει το Ιόνιο, σύμφωνα με τα στατιστικά αποτελέσματα που παρουσίασε η «Google» Tα αποτελέσματα της πρόσφατης ψηφιακής καμπανιάς, που έκανε η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων, στο πλαίσιο της τουριστικής προβολής, για τους μήνες Νοέμβριο και Δεκέμβριο του 2018, παρουσίασαν οι εκπρόσωποι της Google, στην αίθουσα του Επιμελητηρίου Κέρκυρας.
Στην ανάλυση των στατιστικών στοιχείων που έδωσε σε δημοσιότητα η Google τα αποτελέσματα έχουν ως εξής:
Η αύξηση αναζητήσεων στη μηχανή της Google, για την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων είναι (14%) και είναι διπλάσια από τον μέσο όρο της Ελλάδας που είναι (7%)
– Το κινητό τηλέφωνο, είναι η συσκευή με την μεγαλύτερη ανάπτυξη αναζητήσεων για το 2018
– Τέσσερις (4) στις δέκα (10) αναζητήσεις τουρισμού προς τα Ιόνια νησιά προέρχονται από την Αγγλία
– Αξιοποιώντας το συμφωνηθέντα προϋπολογισμό υπερκαλύφτηκαν οι στόχοι σε εμφανίσεις θέασης ανά πλατφόρμα (Google Search, Google Display και YouTube
– Η Πολωνία αποτέλεσε την χώρα με το μεγαλύτερο αριθμό εμφανίσεων επισκεψιμότητας, μετά την Αγγλία.
Συγκεκριμένα όπως αναφέρθηκε από τους αναλυτές της Google «πέραν των παραδοσιακών αγορών της Γερμανίας και της Μεγάλης Βρετανίας , το Ιόνιο παρουσιάζει αύξηση του ενδιαφέροντος από χώρες, όπως η Πολωνία και η Ιταλία με μία τάση που δεν αφορά μόνο την παραδοσιακή αναζήτηση καταλύματος ή αεροπορικού εισιτηρίου ,αλλά και πιο εξειδικευμένα ερωτήματα που έχουν να κάνουν με λεπτομέρειες για κάθε ταξίδι από τον επίδοξο τουρίστα ή τις ειδικές μορφές τουρισμού. Και όλα αυτά μόνο μέσω της Google».
Αναλυτικά: Κάθε χρόνο υπάρχουν παγκοσμίως πάνω από 0.7%, δηλαδή 700 εκατ. τουριστικές αναζητήσεις, οι οποίες αφορούν την Ελλάδα. Αυτό φέρνει την Ελλάδα στην 15η θέση των τουριστικών αναζητήσεων σε ετήσια βάση. Επίσης υπάρχει μια αύξηση του αριθμού σε μια χρονιά της τάξης του 7% .
Αν για κάθε χώρα- τουριστικό προορισμό , αφαιρεθούν οι αναζητήσεις, οι οποίες προέρχονται από το εσωτερικό της χώρας, δηλαδή το πόσο ανταγωνιστική είναι η συγκεκριμένη χώρα τουριστικά από το εξωτερικό προς εκείνη, τότε διαπιστώνεται ότι το 77% των αναζητήσεων που πραγματοποιήθηκαν για τουρισμό στην Ελλάδα έρχονται από το εξωτερικό, (εισαγόμενος τουρισμός).
Αφαιρώντας από κάθε χώρα τις εσωτερικές αναζητήσεις, η έρευνα της Google διαπίστωσε, ότι η Ελλάδα είναι σε πολύ πιο υψηλή θέση, στην 6η , ακολουθώντας χώρες όπως η Αμερική, η Ιταλία, η Ισπανία, η Αγγλία όπως και η Γαλλία που είναι πολύ μεγαλύτερα τουριστικοί προορισμοί και πολύ μεγαλύτερες οι ανάγκες τους.
«Κάθε δέκα (10) μεγάλες χώρες , αναζητούν τη Ελλάδα και από αυτές έρχεται το 70% των αναζητήσεων παγκοσμίως . Συγκρίνοντας αυτές τις τουριστικές αναζητήσεις σε σχέση με τις πραγματικές αφίξεις στη χώρα, βλέπουμε ότι υπάρχει άμεση συσχέτιση για χώρες όπως η Αγγλία, η Γερμανία και η Γαλλία να είναι αυτές που αναζητούνε και αυτές οι οποίες έρχονται. Άρα αυτό δείχνει τη δύναμη αυτού του εργαλείου.
Πάνω από 700 εκατ. αναζητήσεις πραγματοποιούνται το χρόνο παγκοσμίως για την Ελλάδα. Πάνω από 70 εκατ. αναζητήσεις το μήνα αφορούν κατά μέσο όρο τον τουρισμό στην Ελλάδα. Αν το συγκρίνουμε αυτό με τα Ιόνια Νησιά βλέπουμε ότι 7 εκατ. από αυτές, το μήνα, αφορούν τα νησιά.
Απομονώνοντας τις χώρες, οι οποίες αναζητούν τα Ιόνια νησιά, η Αγγλία αφορά τις τέσσερις (4) στις δέκα (10) αναζητήσεις, αλλά πολύ σημαντικοί παίκτες είναι η Γερμανία, η Ιταλία, η Πολωνία, η Ολλανδία και η Γαλλία. Επίσης πολύ μεγάλος ρυθμός ανάπτυξης ήρθε το 2018 από την Ιταλία και την Πολωνία (42%) .
Αυτά τα νούμερα δεν τα βλέπουμε σε πολλούς αντίστοιχους νησιωτικούς προορισμούς, είτε εντός, είτε εκτός Ελλάδας και είναι δείγμα της καλής δουλειάς που γίνεται σε όλο τον κλάδο και φυσικά από την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων, είτε αυτό γίνεται μέσω ενεργειών on line, είτε άλλων» κατέληξαν οι εκπρόσωποι της Google.
Πηγή: zantenewstime.gr