Ενισχύθηκε ελαφρώς η καταναλωτική εμπιστοσύνη στις ΗΠΑ το Φεβρουάριο, σύμφωνα με τα στοιχεία που είδαν σήμερα το φως της δημοσιότητας.

Ειδικότερα, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης του Conference Board αυξήθηκε στις 130,7 μονάδες το Φεβρουάριο από το αναθεωρημένο μέγεθος των 130,4 μονάδων τον Ιανουάριο.

Οι μέσες εκτιμήσεις των αναλυτών σε δημοσκόπηση της Wall Street Journal τοποθετούσαν τον δείκτη στις 132,6 μονάδες.

Ο δείκτης για τις βραχυπρόθεσμες προσδοκίες των καταναλωτών ενισχύθηκε στις 107,8 μονάδες από 101,4 τον Ιανουάριο, ενώ ο δείκτης για τις τρέχουσες συνθήκες υποχώρησε στις 165,1 μονάδες από 173,9 τον προηγούμενο μήνα.