Πολλά μέσα ενημέρωσης αναζητούν ένα βιώσιμο επιχειρηματικό μοντέλο. Σε έναν χρόνο, οι «New York Times» κατέγραψαν αύξηση 41,8% στις συνδρομές στην ηλεκτρονική τους έκδοση, σύμφωνα με ανακοίνωση που δημοσιεύθηκε σήμερα. Πλέον, οι συνδρομητές αναγνώστες στην αμερικανική εφημερίδα ανέρχονται σε 2,64 εκατομμύρια.

Έπειτα από μια έντονη υποχώρηση ύστερα από την εκλογή του Ντόναλντ Τραμπ, η εφημερίδα απέκτησε 157.000 ψηφιακούς συνδρομητές κατά το τέταρτο τρίμηνο, καλύτερα από τα δύο προηγούμενα (154.000 και 114.000). Σε μόλις τρία χρόνια, οι «New York Times» έχουν τριπλασιάσει τον αριθμό των συνδρομητών μόνο στο διαδίκτυο. Η εφημερίδα δεν δημοσιεύει πλέον στοιχεία για συνδρομητές στην έντυπη έκδοσή της.

Οι συνδρομές αντιπροσωπεύουν πλέον το 60% του ετήσιου κύκλου εργασιών του ομίλου, σε σύγκριση με μόνο το ένα τρίτο από τη διαφήμιση. Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2012 τα έσοδα από διαφημίσεις μειώθηκαν κάτω από το όριο του 50% των συνολικών εσόδων.

«Φαίνεται ότι το επιχειρηματικό μοντέλο που βασίζεται στη συνδρομή μας αποτελεί έναν αποτελεσματικό τρόπο για να υποστηρίξουμε τις δημοσιογραφικές φιλοδοξίες μας» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Μαρκ Τόμπσον. Η αλλαγή αυτή είναι ακόμη πιο σημαντική, καθώς τα διαφημιστικά έσοδα μειώθηκαν κατά 3,8% το 2017.

Αν και ο συνολικός κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 7,7% σε ετήσια βάση, στα 1,67 δισ. δολάρια, ο όμιλος έκλεισε το 2017 σε ισορροπία, με καθαρό αποτέλεσμα 4,2 εκατ. δολάρια.

Οι «New York Times» αναμένουν αύξηση των εσόδων από τους συνδρομητές από 5% έως 9% το πρώτο τρίμηνο του 2018, σε συνδυασμό με μείωση των διαφημιστικών εσόδων μεταξύ 5% και 9%.