Αύξηση στα επίπεδα του 11% αναμένεται στις αφίξεις Φινλανδών τουριστών στην Ελλάδα το 2019, σε συνέχεια της αύξησης 20% που καταγράφηκε το 2018. Η θετική δυναμική για την εφετινή χρονιά προκύπτει από τις επαφές της ηγεσίας του ΕΟΤ με τους εκπροσώπους της ταξιδιωτικής βιομηχανίας της Φινλανδίας, κατά τη διάρκεια της Έκθεσης MATKA 2019, που πραγματοποιήθηκε στις 17-20 Ιανουαρίου στο Ελσίνκι και όπου ο ΕΟΤ συμμετείχε με περίπτερο.

Ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Κωνσταντίνος Τσέγας και ο πρόεδρος του ΔΣ του ΕΟΤ Χαράλαμπος Καρίμαλης, μαζί με τον αν. προϊστάμενο της Υπηρεσίας ΕΟΤ Σκανδιναβίας Παύλο Μούρμα, συναντήθηκαν με τους επικεφαλής τουριστικών ομίλων και ταξιδιωτικών γραφείων που διακινούν τον μεγαλύτερο όγκο τουριστών προς την Ελλάδα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επίσης, στις συναντήσεις τους με τον σύνδεσμο Τ.Ο. Φινλανδίας SMAL-AFTA, τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας Φινλανδο-Ελληνικών Συνδέσμων Yrjo Viinika, καθώς και τη διευθύνουσα σύμβουλο του αεροδρομίου Lappeenranta, Eija Joro και το μέλος του ΔΣ, Tom Christides, συζήτησαν τις θετικές προοπτικές που δημιουργούν οι απευθείας αεροπορικές συνδέσεις, συμπεριλαμβανομένης της νέας σύνδεσης από το αεροδρόμιο Lappeenranta προς την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.

Επίσης, είχαν συνάντηση με τον πρόεδρο του Συνδέσμου Δημοσιογράφων της Φινλανδίας, Reijo Härkönen, και δημοσιογράφους για την προβολή της Ελλάδας και του ελληνικού τουρισμού.

Στην έκθεση, όπου συμμετείχαν περισσότεροι από 650 εκθέτες από όλο τον κόσμο και οι επισκέπτες ξεπέρασαν τους 61.000, ο ΕΟΤ συμμετείχε με περίπτερο 60 τ.μ. και είχε ως συνεκθέτες την Περιφέρεια Κρήτης, την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, κοινοπραξία ξενοδοχείων από το Ρέθυμνο, την Ομοσπονδία Φινλανδο-Ελληνικών Συνδέσμων καθώς και την Aegean Airlines.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με έρευνα η οποία διενεργήθηκε τον Δεκέμβριο του 2018 από την εταιρεία Kantar TNS για λογαριασμό των διοργανωτών της Έκθεσης ΜΑΤΚΑ και στην οποία συμμετείχαν 1.236 άτομα ηλικίας άνω των 18 ετών, τα «θεματικά ταξίδια» αυξάνονται σε δημοτικότητα κάθε χρόνο, με αποτέλεσμα ολοένα και περισσότεροι Φινλανδοί να αγοράζουν ή να σχεδιάζουν τέτοια ταξίδια. Για το 2019 τα δημοφιλέστερα είναι αυτά που επικεντρώνονται στην ιστορία, στη φύση και στον πολιτισμό. Ειδικότερα:

– το 29% των ερωτηθέντων προγραμματίζει ένα ταξίδι με επίκεντρο τον πολιτισμό

– το 29% προγραμματίζει ένα ταξίδι στη φύση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

– το 26% σχεδιάζει ταξίδι που σχετίζεται με την ιστορία

– Διαρκώς αυξητική τάση παρουσιάζουν οι αθλητικές διακοπές, που συχνά περιλαμβάνουν και extreme sports (26%).

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης