Στο 3,2% διαμορφώθηκε ο πληθωρισμός τον μήνα Μάρτιο, από 2,9% που διαμορφώθηκε τον Φεβρουάριο, σημειώνοντας άνοδο σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ.

Ο Γενικός ΔΤΚ κατά τον μήνα Μάρτιο 2024, σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο 2024 παρουσίασε αύξηση 1,5%, έναντι αύξησης 1,2%  που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του προηγούμενου έτους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η αύξηση του Γενικού ΔΤΚ προήλθε κυρίως από τις μεταβολές στις ακόλουθες ομάδες αγαθών και υπηρεσιών.

Συγκεκριμένα:

– στο 5,3% διαμορφώθηκε ο πληθωρισμός στην ομάδα τρόφιμα και μη αλκοολούχα ποτά

– στο 5,8% διαμορφώθηκε ο πληθωρισμός στον κλάδο ένδυσης και υπόδησης

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

– στο 6,4% στον κλάδο ξενοδοχεία, καφέ, εστιατόρια

– στον 3,5% στον κλάδο της Εκπαίδευσης

– στο 4,4% στον κλάδο της Υγείας

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

– στο 2% στον κλάδο των Μεταφορών

– στο 1,8% στον κλάδο των αλκοολούχων ποτών και στον καπνό

– στο 0,6% στον κλάδο της Στέγασης

Σε σχέση με τον Φεβρουάριο καταγράφονται μειώσεις από 1,4 ως 6% στα νωπά λαχανικά, 1,4% στα τυριά, 2,1% στο χοιρινό και 5,4% στα νωπά ψάρια.

Νέες αυξήσεις είχαμε 0,8% στο ψωμί, 1,5% σε νωπά φρούτα, 1,3% σε αλκοολούχα ποτά ενώ κατά 14,6% αυξήθηκαν οι τιμές σε ξενοδοχεία και εστιατόρια.

Την ίδια στιγμή, ο πληθωρισμός στην ευρωζώνη διαμορφώθηκε στο 2,4% τον Μάρτιο από 2,6% τον Φεβρουάριο, κινούμενος σε αντίθετη κατεύθυνση με τον ελληνικό.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης