Σε χαμηλότερο επίπεδο, σε σύγκριση με την περσινή περίοδο, κινήθηκαν οι πωλήσεις κατά την διάρκεια του πρώτου μήνα των χειμερινών εκπτώσεων για το μεγαλύτερο ποσοστό των καταστημάτων στην αγορά του Πειραιά, όπως προκύπτει από την έρευνα του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιώς για την πορεία της αγοράς το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, που διενεργήθηκε με αυξημένη συμμετοχή.

Αναλυτικά, 6 στις 10 εμπορικές επιχειρήσεις κινήθηκαν πτωτικά σε σχέση με την περσινή αντίστοιχη περίοδο, με την πλειονότητα να καταγράφει μείωση έως 20%.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στα ίδια επίπεδα με την προηγούμενη χρονιά κινήθηκε 1 στις 5 επιχειρήσεις.

Στο ερώτημα πώς κινήθηκαν οι πωλήσεις την Κυριακή 14 Ιανουαρίου, ημέρα λειτουργίας των καταστημάτων, το 42,9% των ερωτηθέντων απάντησαν πως κατέγραψαν χαμηλότερες πωλήσεις σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, ενώ το 38,1% κινήθηκαν στα ίδια επίπεδα.

Δυσμενέστερο αποτέλεσμα καταγράφηκε και την Κυριακή 21/1, όπου πολλά καταστήματα επέλεξαν να παραμείνουν κλειστά, καθώς θεώρησαν άσκοπη τη λειτουργία τους τη συγκεκριμένη ημέρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι προσδοκίες της πλειονότητας των επιχειρήσεων για την πορεία των εκπτώσεων το επόμενο διάστημα, κινούνται σε χαμηλά επίπεδα, ενώ ένα ποσοστό 20% διαβλέπει θετική την πορεία του τζίρου του τον Φεβρουάριο.

Όπως σημειώνεται σε ανακοίνωση:

«Η έρευνα καταδεικνύει με τον πλέον γλαφυρό τρόπο, πως η αγορά συνεχίζει να βρίσκεται αντιμέτωπη με τον περιορισμό του διαθέσιμου προς κατανάλωση εισοδήματος για την πλειονότητα των ελληνικών νοικοκυριών. Σε αυτή την περίοδο, που το οικονομικό κλίμα κινείται γενικά θετικά, το εμπόριο έχει μπροστά του σημαντικές προκλήσεις και αβεβαιότητες, με κυριότερες την συνεχιζόμενη αύξηση του κόστους και την πίεση της ζήτησης».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης