«Δεν είναι πάρα πολύ ικανοποιημένοι από τις εκπτώσεις (σ.σ της συγκεκριμένης άτυπης ημέρας) οι Έλληνες και το πιο ενδιαφέρον είναι πως σε ποσοστό 56% τις χαρακτηρίζουν παραπλανητικές και μόνο το 17% πιστεύει ότι είναι ‘έντιμες’ οι εκπτώσεις που γίνονται τη συγκεκριμένη ημέρα.
Σύμφωνα με το Εργαστήριο «Αγορά» του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, το 71% των Ελλήνων πιστεύουν ότι η ελληνική εκδοχή της Black Friday δεν είναι οργανωμένη με βάση τα πρότυπα του εξωτερικού. Σε ποσοστό 40% οι Έλληνες θεωρούν ότι είναι ξενόφερτο έθιμο, που δεν ταιριάζει στον λαό μας, μόλις το 27,1% αξιολογεί αρνητικά την πρακτική των καταστημάτων να μετατρέπουν μια ημέρα όπως η συγκεκριμένη Παρασκευή του έτους σε ολόκληρη Black Week.
Τις προτιμούν, είναι ικανοποιημένοι παρόλα αυτά από τις αγορές αλλά δεν θεωρούν ότι μια ημέρα Black Friday είναι κάτι ξεχωριστό όπως έχουμε στο μυαλό μας από την αμερικανική εκδοχή.
Την θεωρούν μια συνηθισμένη εκδοχή των εκπτώσεων την οποία έχουν στοχευμένη σε μεγάλα πράγματα όπως π.χ στις μεγάλες αλυσίδες, τα ηλεκτρονικά, τα ρούχα και τα παπούτσια”, εξηγεί η κα.Ψιλούτσικου.
Το ποσοστό δε έκπτωσης με το οποίο είναι ευχαριστημένοι οι Έλληνες στην ημέρα της “Μαύρης Παρασκευής” σύμφωνα με την Ελληνίδα ερευνήτρια είναι «το 50% επί της κανονικής τιμής, εκεί όπου βρίσκονται στην έρευνα μας και οι δημοφιλέστερες απαντήσεις». Η αμέσως επόμενη δημοφιλέστερη με ποσοστό 25,3% ήταν το 40% ενώ αξιοπερίεργο ήταν πως η τρίτη δημοφιλέστερη απάντηση με ποσοστό 17,1% ήταν το μόλις 30% ποσοστό μείωσης της τιμής. Ηλεκτρονικά καταστήματα στην Ελλάδα επέλεξαν δε για το καταναλωτικό τους τρεις στους δέκα Έλληνες ενώ σε ποσοστό 11% οι αγοραστές προτίμησαν ηλεκτρονικά καταστήματα του εξωτερικού.