Στη «γραμμή εκκίνησης» βρίσκονται οι εμπορικές επιχειρήσεις, που δίνουν τη δική τους «μάχη» για την προσέλκυση του ενδιαφέροντος των καταναλωτών, από την οποία θα κριθεί τις περισσότερες εάν διασώζεται η καλοκαιρινή περίοδος και με τι όρους θα μπουν σε ένα ακόμη πιο δύσκολο φθινόπωρο. Ειδικά σε τομείς όπως η ένδυση, η υπόδηση και ο εξοπλισμός σπιτιού, η αναμέτρηση θα είναι ακόμη πιο σκληρή, καθώς οι μέχρι τώρα πωλήσεις δεν κρίνονται ικανοποιητικές.

Έτσι, στο διάστημα από τις 11/7 έως και τις 31/8, που θα διαρκέσουν φέτος οι θερινές εκπτώσεις στα εμπορικά καταστήματα, ο ανταγωνισμός θα είναι πολύ μεγάλος, αλλά τα αποτελέσματα αμφίβολα. Πάντως, προαιρετικά οι εμπορικές επιχειρήσεις μπορούν να λειτουργήσουν την πρώτη Κυριακή της περιόδου, στις 17/7.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κατά τη διενέργεια των εκπτώσεων, εκτός από την αναγραφή της παλαιάς και της νέας μειωμένης τιμής των προϊόντων που πωλούνται με έκπτωση, επιτρέπεται και η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία του ποσοστού έκπτωσης.

Διευκρινίζει μάλιστα ότι είναι επιβεβλημένη η επίδειξη του παρεχόμενου ποσοστού έκπτωσης, εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών.

Στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού, ενώ σε κάθε άλλη, οι καταστηματάρχες θα πρέπει να αναγράφουν ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Ο τρόπος με τον οποίο υπολογίζεται και προβάλλεται η μειωμένη τιμή, πρέπει να ανταποκρίνεται στην αλήθεια και να είναι ακριβής», σημειώνει ο Eμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης, υπογραμμίζοντας ότι σε περίπτωση ελέγχου, οι καταστηματάρχες θα πρέπει να είναι σε θέση να αποδείξουν, ότι η παλαιά τιμή πώλησης που αναγράφεται στην πινακίδα, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης