Με χιούμορ και περισσή φαντασία, οι κατασκευαστές κεριών και λαμπάδων αποτύπωσαν τις δυσκολίες της καθημερινότητας, έχοντας καταφέρει να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών, αφού η αγοραστική κίνηση «αγγίζει» ήδη τα ποσοστά του 2019.

«Εφέτος, ο περισσότερος κόσμος ζητάει και αγοράζει τις μάνικες βενζίνης. Προσπαθεί να το …διασκεδάσει, λόγω της αύξησης στις τιμές των καυσίμων. Τη μάνικα την είχαμε σαν κωδικό εδώ και τρία χρόνια, δεν δούλευε όμως καθόλου και φέτος ξαφνικά έχουν ξεπουληθεί όλα! Βέβαια και τα rapid test συνεχώς τελειώνουν και δεν προλαβαίνουμε, φτιάχνουμε και φεύγουν αμέσως», εξηγεί στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο ιδιοκτήτης εργαστηρίου και καταστήματος χειροποίητων κεριών Αλέξιος Γεράκης, δηλώνοντας και ο ίδιος έκπληκτος με το γεγονός ότι η κίνηση θυμίζει την αντίστοιχη εορταστική περίοδο του 2019- προ πανδημίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

   «Ο κόσμος τις τελευταίες ημέρες έχει αυξηθεί πάρα πολύ, δεν το περίμενα, βγαίνει και ψωνίζει. Σε σχέση με την περσινή χρονιά έχουμε 50% με 60% άνοδο στην αγοραστική κίνηση. Είναι πολύ σημαντική η αύξηση αυτή, διότι σημαίνει πως φεύγουμε από τον κορονοϊό και την κρίση και συνεχίζουμε από εκεί που σταματήσαμε», επισημαίνει, ιδιαίτερα ικανοποιημένος, ο κ. Γεράκης.

   Σχετικά με τις προτιμήσεις των καταναλωτών, αναφέρει ότι οι μεγάλοι σε ηλικία επιλέγουν λαμπάδες με χιούμορ, όπως αυτές για τον κορονοϊό και τα φαγητά, ενώ τα μικρά παιδιά ό,τι έχει να κάνει με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια και τις αθλητικές ομάδες. «Τα παιδιά ζητάνε από τους νονούς και τις νονές χειριστήρια, PlayStation, Fortnite, Among us, ό,τι έχει να κάνει με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια. Οι νονές έρχονται με τις παραγγελίες έτοιμες. Φέτος πάμε πάρα πολύ καλά», εξηγεί η υπάλληλος καταστήματος με λαμπάδες Ζήνα Κουμαντσιώτη.

   «Οι λαμπάδες είναι επίκαιρες πάντα. Κάθε χρόνο έρχομαι για να αγοράσω λαμπάδες, αλλά όπως μού λένε τα βαφτιστήρια μου, δεν τις ανάβουν και τις κρατάνε στα ράφια», αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, η Σοφία Παπαγιάννη, η οποία επιλέγει να αγοράσει εργαλεία (τρυπάνια και πριόνια) καθώς τα παιδιά ασχολούνται με κατασκευές από μικρά. «Χαίρονται πάρα πολύ, τρελαίνονται», λέει η κ. Παπαγιάννη, η οποία παίρνει μαζί κι ένα απλό κεράκι, για το καλό, αφού οι λαμπάδες αυτές μένουν στη συλλογή των παιδιών και δεν τις ανάβουν στην Ανάσταση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

   Αναφερόμενος στις ανατιμήσεις και συγκεκριμένα στην παραφίνη που χρησιμοποιείται ως πρώτη ύλη για την παρασκευή των κεριών, ο κ. Γεράκης εξηγεί πως φέτος δεν έχουν αλλάξει οι τιμές καθώς είχαν προλάβει ο ίδιος και οι συνάδελφοί του να φτιάξουν τις λαμπάδες πριν από τις αυξήσεις.

    «Πλέον παραλαμβάνουμε την πρώτη ύλη, την παραφίνη, με 60% αύξηση. Αυτή η διαφορά θα φανεί στον καταναλωτή την επόμενη χρονιά. Συνολικά, από πέρυσι, η τιμή της συγκεκριμένης ύλης έχει διπλασιαστεί -από 1,20 το κιλό που μας κόστιζε, πλέον το αγοράζουμε 2,40 ευρώ το κιλό. Όσο αυξάνεται το πετρέλαιο αυξάνεται και η παραφίνη», λέει.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης