Αύξηση 0,9% σημείωσε ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο της χώρας τον Νοέμβριο πέρυσι, παρόλο που η εικόνα στα επιμέρους καταστήματα ήταν μεικτή, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις ο τζίρος αυξήθηκε λόγω του πληθωρισμού.

Ειδικότερα, ο τζίρος αυξήθηκε σε: Βιβλία- χαρτικά- λοιπά είδη (22,1%), Έπιπλα- ηλεκτρικά είδη- οικιακό εξοπλισμό (7%), Ένδυση-υπόδηση (5,2%), Τρόφιμα- ποτά- καπνό (2,7%) και Καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων (1,3%). Στον αντίποδα, μειώθηκε σε: Πολυκαταστήματα (6,5%), Φαρμακευτικά- καλλυντικά (5,2%) και Μεγάλα καταστήματα τροφίμων (3,7%).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ, ο γενικός δείκτης όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές) παρουσίασε αύξηση 0,9% τον Νοέμβριο 2022 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Νοεμβρίου 2021, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Οκτωβρίου 2022 σημείωσε μείωση 1,5%.

Ενώ, ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε αύξηση 0,7% τον Νοέμβριο 2022 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Οκτωβρίου 2022.

Παράλληλα, ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών (κύκλος εργασιών σε τρέχουσες τιμές) παρουσίασε αύξηση 12,3% τον Νοέμβριο 2022 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Νοεμβρίου 2021, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Οκτωβρίου 2022 σημείωσε μείωση 1,4%. Ενώ, ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε αύξηση 1,7% τον Νοέμβριο 2022 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Οκτωβρίου 2022.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης