Οι πωλήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων στην αγορά της Γερμανίας σημείωσαν αύξηση κατά τη διάρκεια του Ιουλίου. Το ποσοστό της αύξησης άγγιξε το 4,7%.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, την κούρσα της γερμανικής αγοράς των καινούργιων αυτοκινήτων επηρέασε θετικά η αύξηση της ζήτησης για τα μοντέλα τριών αυτοκινητοβιομηχανιών.
Αξίζει να τονισθεί ότι και οι τρεις μάρκες με την υψηλότερη αυξητική τάση ανήκουν στη κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων. Ειδικότερα άνοδο του όγκου των πωλήσεων κατέγραψαν, η βρετανική μάρκα Land Rover, η ιαπωνική Lexus και η γερμανική BMW.
Οι πωλήσεις της Land Rover αυξήθηκαν κατά 44%, η Lexus κέρδισε 39% και οι πωλήσεις της BMW αυξήθηκαν κατά 32%.
Tον έβδομο μήνα της φετινής χρονιάς, στη γερμανική αγορά πωλήθηκαν 332.788 καινούργια αυτοκίνητα. Στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου της Ευρώπης, οι πωλήσεις των πετρελαιοκίνητων οχημάτων αυξήθηκαν κατά 7% για να αποκτήσουν μερίδιο αγοράς 33%.
Οι πωλήσεις αυτοκινήτων βενζίνης μειώθηκαν κατά 1,8%, με μερίδιο 58,2%.
Από την αρχή της χρονιάς μέχρι και τον Ιούλιο, οι πωλήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων στη Γερμανία αυξήθηκαν κατά 1,2%, φθάνοντας τα 2,18 εκατ. οχήματα.
Οι μεγάλες μάρκες είχαν μικτά αποτελέσματα τον περασμένο μήνα. Οι Land Rover, Lexus και BMW ήταν οι μεγαλύτεροι νικητές, ενώ οι Renault, η Alfa Romeo, η Porsche και η Nissan ήταν οι μεγαλύτεροι χαμένοι.
Οι πωλήσεις της Renault και της Alfa Romeo υποχώρησαν κατά 27%, ενώ η Porsche και η Nissan μείωσαν το μερίδιο τους κατά 22% σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.
Η VW είχε απώλειες κατά 6,9% και η Audi κατά 14%. Οι πωλήσεις της Skoda σημείωσαν άνοδο 13%.
Η Ford αύξησε τις πωλήσεις της κατά 27%, η Opel και η Hyundai κατά 23%, η Mercedes-Benz κατά 22% και η Mini κατά 18%.