Τηλεοπτική Νεκρο-Καπηλεία «Ώρα Μηδέν». 

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πρωΐ Τετάρτης.

Έχει ξημερώσει ακόμα μία ημέρα συλλογικής αδημονίας

για τη διαλεύκανση τής μακάβριας ιστορίας με τα τρία νεκρά κοριτσάκια στην Πάτρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ως άνθρωποι, ως πολίτες και ως τηλεθεατές βιώνουμε έναν πρωτοφανή ιδρυματισμό,

όπως πρωτοφανής είναι για τα Ελληνικά Χρονικά αυτή η υπόθεση

που έχει σοκάρει, έχει συγκλονίσει, έχει εξοργίσει την κοινωνία μας.

 

Κάθε πληροφορία, κάθε υποψία πληροφορίας,

κάθε καινούργια λεπτομέρεια, κάθε υποψία καινούργιας λεπτομέρειας,

κάθε ρεπορτάζ, κάθε υποψία ρεπορτάζ,

όλα συνεργούν στην έτι περαιτέρω κινητοποίησή μας

και πυροδοτούν την ήδη εξαιρετικώς εύφλεκτη ανάγκη μας

να δοθεί (το αρμόζον) τέλος σε αυτήν την τραγωδία

που έχει καταρρακώσει επί περίπου δύο μήνες τον ψυχισμό μας.

 

Αναμφιβόλως,

το δημόσιο πρόσωπο που με την εξαιρετική παρουσία του

και με την τεράστια λειτουργηματική εμπειρία του 

μάς προσφέρει -καθ’ όλο ετούτο το διάστημα- συναισθηματική και γνωσιακή στήριξη,

είναι ο απόστρατος ταξίαρχος τής Ελληνικής Αστυνομίας, ο έξοχος Θανάσης Κατερινόπουλος.

 

Κάθε εμφάνισή του σε τηλεοπτική εκπομπή αποτελεί ακαταπολέμητο κίνητρο

για να παρακολουθήσουμε αυτήν την εκπομπή, όποια κι αν είναι,

καθώς εδώ έχουμε να κάνουμε με έναν χαρισματικό άνθρωπο

που με την ευγένειά του, με την επιχειρηματολογία του και με το ένστικτό του

κατακτά αβιάστως κι ανεπιδιώκτως τον σεβασμό και την εκτίμησή μας.

 

Ε, λοιπόν,

το γεγονός ότι είχα σχεδόν ολοκληρώσει ένα πόνημα για αυτόν τον υπέροχο άνθρωπο

(πόνημα που εσκόπευα να δημοσιεύσω την Παρασκευή),

φαινόταν να ευνοείται από το γεγονός ότι ο αγαπητός Θανάσης

θα παρίστατο εχθές στην εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα»·

ήταν μία πρώτης τάξεως ευκαιρία να έβαζα τις τελευταίες τρυφερές πινελιές

στο αφιέρωμα που ετοίμαζα προς τιμήν του.

Όμως, τα πράγματα εξελίχθηκαν αλλιώς…

 

Η Ζήνα Κουτσελίνη

-είτε ως τηλεοπτικό στέλεχος (μέχρι πρότινος), είτε ως νυν (wanna be) παρουσιάστρια-

είναι γαλουχημένη με το στυγνό μιντιακό δίπτυχο «Αίμα-Σπέρμα»

και εκφράστρια τής πιο απόπατης εμπορευματικής αισθητικής του.

 

Ναι, για να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας,

το «Αίμα» και το «Σπέρμα»

-μαζί βεβαίως με τις συμπαρομαρτούσες και διασταλτικά συγγενείς έννοιές τους-

αποτελούν ντιενεϊκούς και αρχετυπικούς μαγνήτες τής προσοχής μας·

από ’κεί και πέρα, όμως,

η αισθητική που περιβάλλει το συγκεκριμένο «Δίπτυχο»

ποικίλλει ανάλογα με τον εκάστοτε διαχειριστή του.

 

Η Ζήνα Κουτσελίνη απέδειξε χθες αδιαμφισβητήτως,

ότι προς χάριν τής απελπισμένης άγρας για Τηλεθέαση

είναι ικανή να μετέλθει κάθε ανίερη και ασεβή μέθοδο

προκειμένου να δει ανεβασμένα τα «νούμερα» τής επόμενης ημέρας της.

Έτσι,

κατά τη διάρκεια τής συζήτησης που αναπτύχθηκε στο στούντιο

περί τής είδησης ότι ο πατέρας των τριών αποδημησάντων παιδιών

είχε μεταφέρει με ιδιωτικό όχημα την καρδιά τού νεκρού βρέφους του

προκειμένου να γίνει ιατροδικαστική εξέταση στα Γιάννενα,

η (wanna be) παρουσιάστρια προέβη σε μία κατάπτυστη ενέργεια και σε χυδαία νεκροκαπηλεία,

απευθύνοντας στον Θανάση Κατερινόπουλο την εξής ποταπή ερώτηση:

«Θα μεταφέρατε εσείς, κύριε Κατερινόπουλε, τα όργανα τού παιδιού σας;».

Η ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΝΕΚΡΟΚΑΠΗΛΕΙΑ.
Η ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΧΥΔΑΙΟΤΗΤΑ.
Η ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΚΑΤΑΝΤΙΑ.
Η Ζήνα Κουτσελίνη έχει την αναίσχυντη αναλγησία
να υποβάλει μία τέτοια -ούτως ή άλλως, μακάβρια- ερώτηση στον Θανάση Κατερινόπουλο,
ο οποίος έχει χάσει προ 5ετίας τον 30χρονο γυιο του.

Σκεφτείτε το… (Συν)αισθανθείτε το, όσο γίνεται…

Ένας πατέρας που το 2017 βρήκε το ένα από τα δύο παιδιά του

να κείτεται νεκρό στο κρεβάτι του έχοντας πεθάνει αιφνιδίως στον ύπνο του,

δέχεται αυτήν την ερώτηση που επί τής ουσίας είναι στριφτή μαχαιριά στην καρδιά του.

Η ισοβίως ανεπούλωτη πληγή του, το ισόβιο πένθος του,

γίνονται ιδανική βορά για την «αιμοβόρα» παρουσιάστρια,  

που επιχειρεί με τον πλέον απάνθρωπον τρόπο

να προσποριστεί τον πόνο τού χαροκαμένου γονιού με απώτερο στόχο τη Θεαματικότητα. 

 

Όμως, αν ενομίσατε ότι η Κατάντια είχε φτάσει στο τέλος της, εκάνατε λάθος.

Η Κατάντια είχε και συνέχεια…

 

Όταν η Ζήνα Κουτσελίνη διεπίστωσε

ότι το ανοσιούργημά της είχε ξεσηκώσει τσουνάμι αντιδράσεων

και πως μέσα σε λίγα λεπτά το Διαδίκτυο -εν προκειμένω, το «Twitter»-

είχε πλημμυρίσει από εκατοντάδες επικριτικά σχόλια αγανακτισμένων ανθρώπων,

αντί να καταθέσει -ως στοιχειωδώς όφειλε- μία «Συγγνώμη» προς την Κοινωνία,

εξέπεσε και εξευτελίσθη έτι περαιτέρω ενώπιόν μας,

προβαίνοντας σε ένα παραλήρημα εγωμανίας και συνωμοσιολογίας

επιτιθέμενη προς τούς διαμαρτυρόμενους πολίτες και προς τον γράφοντα:

«Αγαπητοί μου τηλεθεατές, εδώ κάνουμε παρέα.

Αν θέλετε να αποκόβετε λέξεις και φράσεις, δεν σάς τιμά καθόλου.

Είπα πολύ συγκεκριμένα πράγματα

όταν μιλήσαμε για μεταφορά οργάνων από τον Μάνο Δασκαλάκη.

Θα σάς παρακαλέσω πάρα πολύ·

ρώτησα ευθέως όλους τούς καλεσμένους

αν θα είχαν αυτή τη δύναμη να μεταφέρουν τα όργανα τού δικού τους παιδιού,

και έτσι ρώτησα και τον κύριο Κατερινόπουλο.

Κύριε Κατερινόπουλε,

γιατί έχει γίνει ένας χαμός ότι εγώ σάς έφερα σε δύσκολη θέση που ρώτησα…

(Κατερινόπουλος) Καθόλου.

(Κουτσελίνη) Ήτανε ένα κομμάτι κουβέντας. Να το ξεκαθαρίσουμε.

(Κατερινόπουλος) Είναι έτσι,

και εγώ ευθέως απαντώ ότι δεν θα είχα τη δύναμη, σε καμία περίπτωση,

να μεταφέρω τα όργανα τού τεθνεώτος παιδιού μου.»

«(Κουτσελίνη, απευθυνόμενη με επιτιμητικό-υποτιμητικό ύφος στους τηλεθεατές)

Αυτοί που σάς καθοδηγούν, σάς καθοδηγούν λάθος. Και ο νοών νοείτω.

Στο παιχνίδι σας δεν παίζω. Λοιπόν… ΤΕΛΟΣ.».

Κατόπιν, αναλαμβάνει να συσκοτίσει τα πράγματα η Διαστρέβλωση, η Λάθος Πληροφορία·
απολύτως συνειδητά η (wanna be) παρουσιάστρια,
ισχυρίστηκε ψευδώς -και επιχειρώντας να αποπροσανατολίσει την κουβέντα-
ότι οι πολίτες τής προσήψαν πως έκανε επίθεση στον καλεσμένο της.

Εκεί δε, που η Ξευτίλα εχτύπησε «Tilt»,

ήταν όταν η Κουτσελίνη επεχείρησε να δικαιολογήσει την κατάπτυστη ερώτησή της,

συστήνοντάς την ως σχετική με το διαμειβόμενο θέμα συζήτησης.

Εδώ, λοιπόν, έρχονται οι αμείλικτες ρητορικές ερωτήσεις:

 

Αν ο Θανάσης Κατερινόπουλος παρίστατο στην εκπομπή «Α(λ)ήθειες με τη Ζήνα»

όταν αποκαλύφθηκε η επίσης πρόσφατη μακάβρια είδηση

που ένας υπάνθρωπος είχε σκοτώσει και τσιμεντώσει τον 7χρονο Ανδρέα στην Κυψέλη,

η Ζήνα Κουτσελίνη θα νομιμοποιούταν να ρωτήσει τον Θανάση Κατερινόπουλο

«Θα σκοτώνατε και θα τσιμεντώνατε εσείς, κύριε Κατερινόπουλε, το παιδί σας..;».

 

Αν ο Θανάσης Κατερινόπουλος παρίστατο στην εκπομπή «Α(λ)ήθειες με τη Ζήνα»  

όταν αποκαλύφθηκε η παλαιότερη μακάβρια είδηση

που ένας υπάνθρωπος είχε σκοτώσει, τεμαχίσει και βράσει την 4χρονη Άννυ,

η Ζήνα Κουτσελίνη θα νομιμοποιούταν να ρωτήσει τον Θανάση Κατερινόπουλο

«Θα σκοτώνατε, θα τεμαχίζατε και θα βράζατε εσείς, κύριε Κατερινόπουλε, το παιδί σας..;».

 

Αυτές οι δύο αμείλικτες ρητορικές ερωτήσεις αποτελούν κόλαφο για τη Ζήνα Κουτσελίνη

και καταδεικνύουν σε απόλυτο βαθμό το διαπραχθέν αίσχος της.

 

Αγαπητές Αναγνώστριες και Αγαπητοί Αναγνώστες,

αυτά συμβαίνουν και αυτά τα πρόσωπα προωθούνται

στο σάπιο και παντελώς έκπτωτο βασίλειο τής Νεοελληνικής Τηλεόρασης.

 

Η Κουτσελίνη, η κάθε «Κουτσελίνη»,

σάς φλομώνει με λαϊκίστικες πομφόλυγες τού στυλ

«Σάς αγαπάμε.», «Είστε το στήριγμά μας»,

«Ο Κόσμος δεν κάνει λάθος.», «Ο Κόσμος έχει αλάθητο κριτήριο.»,

αλλά μόλις αυτός ο «Κόσμος» εκφράζει μία ένσταση, μία διαμαρτυρία, μία επίκριση,

αυτομάτως καταβαραθρώνεται,

αυτομάτως χαρακτηρίζεται ως ανόητος, καθοδηγούμενος, κατευθυνόμενος, χειραγωγούμενος, 

αυτομάτως συμπυκνώνεται στον αφορισμό «Τι θέλουν αυτοί οι μαλάκες;»,

αυτομάτως εμπίπτει στον καταγέλαστο ελιτισμό 

«Πώς τολμάνε αυτοί οι πλεμπαίοι να τα βάζουν με την “αφεντιά” μου;».

 

Και μετά, απαξίωση και blocks στα «Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης»,

καθώς το μότο με το οποίο πορεύεται το «εγουδάκι» τους,

ορίζει ότι «Δίκιο έχει μόνο όποιος με αποθεώνει.».

 

Βεβαίως, θα σταθώ και στην έμπλεη υπουλίας φράση τής Κουτσελίνη

«Αυτοί που σάς καθοδηγούν, σάς καθοδηγούν λάθος. Και ο νοών νοείτω.»,  

διότι -όπως ήδη ανέφερα- ήταν έμμεση πλην σαφής επίθεση στον γράφοντα.

 

Και θα σκεφθείτε, θα αναρωτηθείτε, θα πείτε ευλόγως..:

«Για κάτσε, ρε τύπε… Πώς ξέρεις ότι εννοούσε εσένα;

Μήπως βρήκες ευκαιρία για να βαυκαλιστείς;».

 

Πάααρα πολύ σωστή η απορία, αλλά εξ ίσου απλούστατη η απάντηση:  

Δεν υπήρξε ένας δημοσιογράφος -εκτός τού γράφοντος-

δεν υπήρξε ΕΣΤΩ ΕΝΑΣ ακόμη δημοσιογράφος,

που να ήσκησε δημοσίως τη δέουσα κριτική στην Κουτσελίνη για την ιταμή ενέργειά της

(ναι, υπήρξαν πολλές ιστοσελίδες που προέβησαν σε γενικόλογες αναρτήσεις 

-καθώς το θέμα είχε πάρει ανεξέλεγκτες διαστάσεις και δεν γινόταν να αποσιωπηθεί- 

αλλά πέρα από κάτι αοριστολογίες έτερον ουδέν).

 

Όλοι είχαν λουφάξει στα λαγούμια τους και παίρναν’ «μάτι» τα τεκταινόμενα,  

κρατώντας απόσταση ασφαλείας από την εξαγριωμένη… στελεχάρα. 

Μόνο ο «Υπο-Κοσμικός» ετόλμησε να πράξει τα δέοντα,

διότι στα μάτια του η «εξουσία» τής Κουτσελίνη είναι ισοδύναμη με «Κάλπικη Δεκάρα».

Ιδού και η απόδειξη…

 

Επιμύθιο:

Οίηση. Αλαζονεία. Ημιμάθεια.

Η άμοιρη Ζήνα Κουτσελίνη πιστεύει ότι αν αναμασήσουμε «Αίμα» και «Σπέρμα»,

αυτομάτως δικαιούμαστε να θεωρούμαστε «Γκουρού τής Τηλεόρασης».

Η Ζήνα Κουτσελίνη, η «Γκουρού των Μπαρμπούτσαλων»,

πλανάται πλάνην οικτράν και βρίσκεται υπό καθεστώς ναρκισσιστικής παρεκτροπής

αν νομίζει ότι κάνει καλή -ή έστω, σωστή- «τηλεόραση».

Θλιβερός Αντουανετισμός.

 

Η «“Αντουανέτα” τής Ελληνικής Τηλεόρασης»

ανήκει στην πλουμιστή, επιδεικτική, αυτο-αναφορική κάστα 

που αποτελείται από συγκεκριμένα πρόσωπα τής «Show-Biz»,

τα οποία έχουν εργολαβικώς αναλάβει

να αποτελούν επίλεκτα γρανάζια στην «Ανακύκλωση τού Συστήματος»

(εξ ου και βλέπουμε διαρκώς τούς ίδιους και τούς ίδιους,

εξ ου και βλέπουμε διαρκώς τα ίδια και τα ίδια).

 

Η Ζήνα Κουτσελίνη με το φαντασμένο τουπέ και με το θατσερίζον ύφος,

η Ζήνα Κουτσελίνη με τον αίολο δεσποτισμό

και με το εύθραυστο θράσος τού ατόμου που έχει μάθει να διατάζει

και να αποφασίζει για την (επαγγελματική) ζωή άλλων ανθρώπων,

διασύρεται όταν φτάνει η στιγμή που καλείται να αναλάβει τις δικές της ευθύνες·

εκεί είναι που κάνει την εκκωφαντική εμφάνισή της η Δειλία.

 

Θρασύδειλα όντα γαρ,

αντί να καταθέτουν τη «συγγνώμη» τους για το εκάστοτε λάθος τους,

ανακαλύπτουν από το πουθενά εξυφαινόμενες ραδιουργίες εις βάρος τους

(άλλωστε, όταν είσαι Ραδιούργος, ραδιουργίες βλέπεις παντού),

επικαλούνται παρανοήσεις, παρεξηγήσεις, παρερμηνείες των λεγομένων τους,

μεταθέτουν το φταίξιμο σε κάθε κατά φαντασίαν εχθρό τους,

μανιοκαταδιώκονται και δεισιδαιμονούν,

ενσαρκώνουν και επιβεβαιώνουν τον περίφημο ειρωνικό στίχο τού Κώστα Βάρναλη

από το μνημειώδες ποίημά του «Οι Μοιραίοι»:

«Φταίει το ζαβό το ριζικό μας, φταίει ο Θεός που μάς μισεί…».

 

Σε επίπεδο αμιγούς τηλεοπτικής κριτικής θα πω ότι,

η αλαζονεία, η ξιπασιά και η φανφαρόνικη πονηράδα τής Ζήνας Κουτσελίνη,

με παραπέμπει σε «νυφοπάζαρο» τής Ελληνικής Επαρχίας στη δεκαετία τού ’50,

όπου η «πεταχτούλα» χωριατοπούλα βάζει Σάββατο βράδυ τα «καλά» της

και μαζί με τις φιλενάδες της κάνει την περατζάδα στην πλατεία,

πλημμυρισμένη από την ηδονική ονείρωξη

ότι όλοι οι γαμπρούληδες έχουν στραμμένα τα βλέμματά τους επάνω της.

Παγανιστικό Decadence.

Μία «Γκόλφω» που ψάχνει τον «Τάσο» της στον Πίνακα Τηλεθέασης.

 

Και βεβαίως,

σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις ο Παναγιώτης Χατζηστεφάνου είναι πάντα επίκαιρος

και έρχεται -εν προκειμένω, με μία ελαφρά διασκευή του-

να συμπυκνώσει τα πρόσωπα και τις νοοτροπίες

μέσα από τις αξέχαστες ατάκες που είχε ξεστομίσει το 2004 στο «Fame Story»:

«Ζήνα Κουτσελίνη, δεν έχεις πιάσει “New York Times” στα χέρια σου.

Έχεις καταστρέψει την Ελληνική Τηλεόραση.».

 

Τι έχει προσφέρει η Ζήνα Κουτσελίνη στην Ελληνική Κοινωνία,

είτε με την ιδιότητα τού τηλεοπτικού στελέχους, είτε με την ιδιότητα τής παρουσιάστριας;  

Πιο εύκολο είναι να λύσουμε τον «κύβο τού Ρούμπικ» με δεμένα μάτια 

και φορώντας γάντια τού μποξ,

παρά να βρούμε μία σημαντική συνεισφορά της.

Άλλωστε, η κάστα της, η δράκα στην οποίαν ανήκει,

τα τηλεοπτικά πρόσωπα σαν και τού λόγου της, 

θέλουν να κρατάνε χαμηλά τον Πήχυ τής Κοινωνίας, 
ώστε να φαντάζει ψηλό το δικό τους μπόϊ. 

 

Η Ζήνα Κουτσελίνη προσπαθεί απεγνωσμένα να αποδείξει ως «παρουσιάστρια» 

ότι ήταν σωστές οι επιλογές που έκανε όταν ήταν πίσω από τις κάμερες 

για τα άτομα που (θα) έβαζε μπροστά από τις κάμερες.
Η Ζήνα Κουτσελίνη προσπαθεί να γίνει η παρουσιάστρια 
που θα αποτελεί επιβεβαίωση τής Ζήνας Κουτσελίνη ως τηλεοπτικού στελέχους. 

Η Ζήνα Κουτσελίνη -ούσα μέχρι πρότινος παρασκηνιακή παράγων-

βιώνει τώρα πια την προσωπική παραίσθησή της μπροστά στα «φώτα»

και αρέσκεται να πιστεύει ότι είναι η καλύτερη.

Όμως κατά βάθος ξέρει…

 

Ξέρει ότι μειονεκτεί…

Ξέρει ότι μειονεκτεί σε σύγκριση με την Αγγελική Νικολούλη.

Ξέρει ότι μειονεκτεί σε σύγκριση με τον συνεργάτη της, τον Πέτρο Κουσουλό.

Ξέρει ότι μειονεκτεί σε σύγκριση με τον Θανάση Κατερινόπουλο.

Ξέρει ότι μειονεκτεί…

 

Η Ζήνα Κουτσελίνη ενοχλείται σε αφόρητο βαθμό που δεν χαίρει δημοφιλίας,

ενοχλείται που η ισχυρή πλειοψηφία των πολιτών-τηλεθεατών

εκφράζει, τρέφει και εκδηλώνει προς το πρόσωπό της αισθήματα πλήρους αντιπάθειας. 

Αυτή είναι η ΑΛΗΘΕΙΑ.

 

Επί τού Πιεστηρίου:

Θανάση Κατερινόπουλε, ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!

 

Συγχαρητήρια για το ψυχικό σθένος και το τακτ που επέδειξες,

συγχαρητήρια για την προσωπική θυσία που κατέθεσες στον «Βωμό τής Ευγένειας»,

συγχαρητήρια για το γεγονός ότι «απαρνήθηκες» στιγμιαίως το πένθος σου

για να προστατεύσεις μία γυναίκα·

ασχέτως αν η συγκεκριμένη γυναίκα μετήλθε τον απόλυτο συναισθηματικό χειρισμό σου,

προκειμένου να προστατεύσει το «τομάρι» της.

 

Θανάση Κατερινόπουλε, σού έστειλα εχθές το βράδυ διαδικτυακό μήνυμα,

όπου σού εξέφραζα ένα «γαμώ το» που αισθάνθηκα

όταν σε ήκουσα να βάζεις στιγμιαίως σε δεύτερη μοίρα το πένθος σου.

Καλέ μου Θανάση,

δεν είχα συνειδητοποιήσει το μεγαλείο τής κίνησής σου 

και σε ευχαριστώ για τη συγκίνηση που ανεπιδίωκτα μού προσφέρεις.

Καλέ μου Θανάση,

τα λέμε αύριο στο πόνημά μου με τίτλο «Ο υπέροχος Θανάσης Κατερινόπουλος»!

Ο Υπο-Κοσμικός

(Twitter: @Ypokosmikos

https://twitter.com/Ypokosmikos)

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης